Stránka 1 z 4

NIVA MPI - Hydrostavy

PříspěvekNapsal: stř bře 27, 2013 15:15
od Pacoš
Přátelé mám otázku. Jakým utahovacím momentem mají být dotaženy hydrostavy ventilů???
Niva MPI r.v.2001

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: sob čer 29, 2013 20:18
od veliz
Můj motor 1,7MPi má po studeném startu kovově klapavý, skoro bych řekl až dieselovský zvuk, zejména při přidání plynu z volnoběžných otáček. Jakmile se motor trochu ohřeje, problém zmizí. Olej Mogul GX-FE 10W40. Najeto 44000km. Nemám žádné srovnání, zakže ani nevím, jestli je to závada či vlastnost.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: pon črc 01, 2013 13:16
od Patrac
Ventilova vůle byla děláná kdy?

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: pon črc 01, 2013 14:14
od martas
To už má hydroštel...

Re: 1.7i problémy s motorem

PříspěvekNapsal: pon črc 01, 2013 16:40
od Majo
a ten hydrostel byva problem... ja som to vyhodil. stejne tak napinanie retaze olejom.

Re: 1.7i problémy s motorem

PříspěvekNapsal: pon črc 01, 2013 21:14
od veliz
Kdybych chtěl hydroštely měnit, stačí sundat horní víko motoru?

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 06:59
od Cory
A vačku.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 11:00
od Raduz
A co místo nich? Prosím konkrétně - odkaz nebo tak něco z čeho tam dát náhradu. Nemusí se měnit i ventily?

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 18:29
od Dusan
Si by bolo najlepsie zohnat inu hlavu a vsetko potrebne prehodit z nej idealne 1,7 ckovu.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: stř črc 03, 2013 10:46
od Majo
1.7 to vobec nemusi byt, kludne aj 1.2. Prehadzovane komponenty su naprosto stejne na vsetkych starych hlavach.
ide o diely 23, 24, 25, 26 a 27. Tie sa vyhodia a nahradia velmi podobnymi zo starej hlavy. 23jka tam potom vobec nebude.
Obrázek
Ked sa rozhodi hlava a bude vedla druha, bude kazdemu jasne co treba vymenit.

Druhou variantov je vyplachnutie hydrostelov technickym benzinom, to zvykne pomoct v pripade ze olej je stary alebo su v nom necistoty... Tento pripad to asi nebude.
A samozrejme vymena hydrostelov(len polozka 24), ale podla mojho nazoru su to vyhodene peniaze...

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: stř črc 03, 2013 11:25
od veliz
Díky za rady. Mám doma starý katalog na žigulíka, porovnám to s tím novým katalogem. Napadlo mě, jestli by nepomohlo přejít na olej 5W40 místo 10W40.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: stř črc 03, 2013 18:15
od Majo
zalezi na tom, ci je problem skutocne v tom, ze je olej husty. Pretoze to sa mi nejak nezda, mozno keby si to riesil v zime, ale nie teraz.
Nie je to len tym, ze olej "padne" a kym sa dostane do hlavy tak to klepe? Tak mi to robi napr u priory a hodne ma to sere.
Ja som skusal ist opacne, do 15W/40 aby olej az tak neredol a nepadal a oproti 10ke ziadny rozdiel. Ak to s tou 5W skusis, daj vediet.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: čtv črc 04, 2013 05:59
od vik2
Pokud by to bylo hustym olejem, a jeho dobou nez se dostane nahoru a namaze. Pak byl 5W namisto 10W urcite pomohla. Nehlede na to, ze oleje 5W byvaji lepe aditivovane. Navic zakladovej olej uz muze byt kvalitnejsi, klidne plne synteticky. Jsou proste lepsi 8)

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

PříspěvekNapsal: čtv črc 04, 2013 06:23
od Cory
Alebo olejove cerpadlo môže davať slabší tlak, chcelo by to tlakomer. Ale na druhej strane, ked to má jednoradú reťaz, tak čerpadlo sa točí rýchlejsie ako u dvojradej.

Lada Niva 1.7i zasekuje sa hydraulika -vahadla

PříspěvekNapsal: stř lis 13, 2013 21:52
od Luky153
zdravim uz od pondelka mam problem s nivou auto bolo plne pojazdne len trebalo vymenit tesnenie pod hlavou to sa spravilo a tu prvy start a auto bez kompresie ... zaseknuta hydraulika tak som ju ako tak rozchodil ale auo islo na 3 valce a strasne prdi do vyfuku tak som kupil novu hydrauliku a to iste strasne prdi do vyfuku nejde na vsetky valce a pricina je to ze sa zasekuje hydraulika a ak dam dole vacku a povolujem po jednom tie zaseknute vahadla tak akonahli ich povolim tak sa odseknu a vyskocia pekne hore neviete co stym moze byt ?