NIVA MPI - Hydrostavy

Moderátor: Moderátoři

NIVA MPI - Hydrostavy

Příspěvekod Pacoš » stř bře 27, 2013 15:15

Přátelé mám otázku. Jakým utahovacím momentem mají být dotaženy hydrostavy ventilů???
Niva MPI r.v.2001
Niva 1.7Mpi
Pacoš
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon bře 05, 2012 11:11
Bydliště: Rokytnice n.Jiz.

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod veliz » sob čer 29, 2013 20:18

Můj motor 1,7MPi má po studeném startu kovově klapavý, skoro bych řekl až dieselovský zvuk, zejména při přidání plynu z volnoběžných otáček. Jakmile se motor trochu ohřeje, problém zmizí. Olej Mogul GX-FE 10W40. Najeto 44000km. Nemám žádné srovnání, zakže ani nevím, jestli je to závada či vlastnost.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Patrac » pon črc 01, 2013 13:16

Ventilova vůle byla děláná kdy?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod martas » pon črc 01, 2013 14:14

To už má hydroštel...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: 1.7i problémy s motorem

Příspěvekod Majo » pon črc 01, 2013 16:40

a ten hydrostel byva problem... ja som to vyhodil. stejne tak napinanie retaze olejom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: 1.7i problémy s motorem

Příspěvekod veliz » pon črc 01, 2013 21:14

Kdybych chtěl hydroštely měnit, stačí sundat horní víko motoru?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Cory » úte črc 02, 2013 06:59

A vačku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Raduz » úte črc 02, 2013 11:00

A co místo nich? Prosím konkrétně - odkaz nebo tak něco z čeho tam dát náhradu. Nemusí se měnit i ventily?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Dusan » úte črc 02, 2013 18:29

Si by bolo najlepsie zohnat inu hlavu a vsetko potrebne prehodit z nej idealne 1,7 ckovu.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 10:46

1.7 to vobec nemusi byt, kludne aj 1.2. Prehadzovane komponenty su naprosto stejne na vsetkych starych hlavach.
ide o diely 23, 24, 25, 26 a 27. Tie sa vyhodia a nahradia velmi podobnymi zo starej hlavy. 23jka tam potom vobec nebude.
Obrázek
Ked sa rozhodi hlava a bude vedla druha, bude kazdemu jasne co treba vymenit.

Druhou variantov je vyplachnutie hydrostelov technickym benzinom, to zvykne pomoct v pripade ze olej je stary alebo su v nom necistoty... Tento pripad to asi nebude.
A samozrejme vymena hydrostelov(len polozka 24), ale podla mojho nazoru su to vyhodene peniaze...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod veliz » stř črc 03, 2013 11:25

Díky za rady. Mám doma starý katalog na žigulíka, porovnám to s tím novým katalogem. Napadlo mě, jestli by nepomohlo přejít na olej 5W40 místo 10W40.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 18:15

zalezi na tom, ci je problem skutocne v tom, ze je olej husty. Pretoze to sa mi nejak nezda, mozno keby si to riesil v zime, ale nie teraz.
Nie je to len tym, ze olej "padne" a kym sa dostane do hlavy tak to klepe? Tak mi to robi napr u priory a hodne ma to sere.
Ja som skusal ist opacne, do 15W/40 aby olej az tak neredol a nepadal a oproti 10ke ziadny rozdiel. Ak to s tou 5W skusis, daj vediet.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod vik2 » čtv črc 04, 2013 05:59

Pokud by to bylo hustym olejem, a jeho dobou nez se dostane nahoru a namaze. Pak byl 5W namisto 10W urcite pomohla. Nehlede na to, ze oleje 5W byvaji lepe aditivovane. Navic zakladovej olej uz muze byt kvalitnejsi, klidne plne synteticky. Jsou proste lepsi 8)
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů

Příspěvekod Cory » čtv črc 04, 2013 06:23

Alebo olejove cerpadlo môže davať slabší tlak, chcelo by to tlakomer. Ale na druhej strane, ked to má jednoradú reťaz, tak čerpadlo sa točí rýchlejsie ako u dvojradej.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Lada Niva 1.7i zasekuje sa hydraulika -vahadla

Příspěvekod Luky153 » stř lis 13, 2013 21:52

zdravim uz od pondelka mam problem s nivou auto bolo plne pojazdne len trebalo vymenit tesnenie pod hlavou to sa spravilo a tu prvy start a auto bez kompresie ... zaseknuta hydraulika tak som ju ako tak rozchodil ale auo islo na 3 valce a strasne prdi do vyfuku tak som kupil novu hydrauliku a to iste strasne prdi do vyfuku nejde na vsetky valce a pricina je to ze sa zasekuje hydraulika a ak dam dole vacku a povolujem po jednom tie zaseknute vahadla tak akonahli ich povolim tak sa odseknu a vyskocia pekne hore neviete co stym moze byt ?
Luky153
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř lis 13, 2013 21:46

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků