Stránka 3 z 5

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2013 07:19
od dvk
To záleží na tom, jestli máš v předu volnoběžky a jestli jsou zapnuté. Pokud volnoběžky nemáš nebo pokud máš auto/manuál, ale jsou zaplé, tzn. se je přední kardan hnaný od kol, připojíš předek vpohodě. U terána klidně i v 70km/h, samozřejmě ne pod zátěží, ale s vyšlápnutou spojkou nebo jen lechtáním plynu.

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: pát bře 15, 2013 19:45
od Majo
tak jasne, ked to "nezachrci" tak sa prakticky nema co poskodit, ono vsetci "prezivaju" aj uzavierku na nive a ja ju kludne vrazim aj za jazdy pod plynom pri 130ke :-D

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: stř bře 20, 2013 16:24
od ger007
apotom pozbieram kolecka z dialnice a idem domov stopom

Re: Re:

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 21:01
od pusta
Raduz píše:Přečti si toto pořádně:

Michael 4x4 píše:malá páka, to je tá dalej od teba, tou sa zapína/vypína uzavierka:
- smerom od teba - vypnutá uzávierka - na cesty
- smerom k tebe - zapnutá uzávierka - do terénu

väčšia páka - tá bližšie k tebe, tou sa zapína/vypína redukcia
- smerom k tebe - redukcia vyradená
- smerom od teba - neutrál
- ešte viac od teba - redukcia zaradená


myslím že to lépe vysvětlit nejde!


zdravím, co znamená ten neutrál u redukce? Auto normálně jede, ale s vyrazenou redukci jede rychlejc? Má se uzávěrka a redukce řadit s vyšlápnutou spojkou, nebo to jde i bez ní?(aby to nešlo přes zuby)

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 05:41
od vik2
neutral je proste neutral. tobe auto jede na neutral??? z kopce ano...

pri razeni uzaverky jsem spojku mackal. aby nebyly prevodovky v tahu. Ucite se najdou taci, co nemackali :-)

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 17:32
od Majo
len doplnim vika, ze pri radeni redukcie sa spojka stlaca, je to ako ked radis normalnu rychlost, v redukcii nie su synchrony takze musis stat. Preto keby si na ten neutral z toho kopca isiel, musel by si zastat aby si zaradil.

pomooc-nejaky problem u nivy

PříspěvekNapsal: sob lis 29, 2014 11:35
od reneniva
tento tyden jsem koupil nivu 1,6 rok95 a cely tyden jezdila bez problemu ale dneska zaradim 1 a nic,pokud nedam uzaverku-kratkou paku k sobe tak nejede,do tedka jezdila bezproblemu můžete mi někdo napsat co s tim,,nebo není tady někdo z okoli ostravy kdo by to spravil??dik

Re: pomooc-nejaky problem u nivy

PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2014 17:19
od Majo
nepleties si paky? redukcia ma v strede neutral, na ktory auto nejde, rovnako ako na neutral na normalnej prevodovke. Dozadu je do rychla, v strede neutral, dopredu redukcia...
Ak je to skutocne tou pakou, ktora je viac v predu a auto ide iba po jej potiahnuti dozadu, tak to vyzera na zlomenu polos alebo podobnu zaludnost. Ovsem bez vyskusania, ani nevieme na ktorej naprave, ci prednej alebo zadnej, ci je to kardanom, polosou, homoklbom..... Ale nic z toho sa nestane len tak z nicoho nic pri stati v garazi...

uzavierka medzinapravoveho diferencialu

PříspěvekNapsal: sob pro 27, 2014 19:10
od MomoTeam69
Zdravim, chcel som sa opytat ze preco nemozem niekedy vypnut uzavierku medzinapravoveho diferencialu.
Ak to nieje normalne tak v com moze byt chyba ?
Dakujem

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: sob pro 27, 2014 21:04
od Majo
na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj :)

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: sob pro 27, 2014 21:22
od MomoTeam69
Majo píše:na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj :)


Dakujem :)

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2014 18:06
od RIKIJAN
a ještě pomáhá maličko couvnout

Lada Niva 1.7i packy..

PříspěvekNapsal: úte pro 30, 2014 20:56
od ladanivax
Zdravim, prosimvas mam dotazek na ty packy uzaverka diferencialu ta mala pracka vpredu a trosku delsi tri polohova redukce.
Tak kdyz ted napadl ten snih a clovek pribrzduje, nekdy mu to s uzkyma kolama ujede. Otazka zni da se vyuzit ta redukce a vybrzdovat si motorem? Jestli to dobre chapu tak by mi to brzdilo vsema ctyrma, tedy vezmeme v uvahu ze pritom nezatacim.
Uzaverka diferencialu by asi nemela vliv, tedy pouze pri zataceni?
Prosim objasnete mi to trochu jestli je na kluzke vozovce lepsi jezdit s 4x4 a brzdit motorem, nebo normalne a vic si vybrzdovat nohou. Diky moc
A predm se omlouvam jestli tu melu nejake nesmysly, ale kdyz nevim tak se zeptam...
PF 2015

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: úte pro 30, 2014 23:09
od Michael 4x4
Tak, nech tym rozmyslam hociako, nejako nevidim moznost realneho vyuzitia jazdy na redukciu v zime na ceste. O jazde so zaradenou uzavierkou ani nehovorim, to rychlo nieco rupne.
Niva je ide stala 4-kolka, takze nejaki nechapem ako si myslel, ze ci je lepsie jazdit 4x4 na klzkej vozovke, alebo normalne? Pretoze normalne je to 4x4. Ibazeby si myslel zaradenu uzavierku, ale to som uz pisal vyssie, je nezmysel.

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2014 15:19
od ladanivax
Aha, ja myslel ze to jede 4x4 jen kdyz je zarazena redukce.. takze pri brzdeni motorem se proste zpomali vsechna kola.
A pri redukci jsou mensi otacky, tak jsem dale myslel ze to bude vic zpomalovat.
:rolleyes: