Stránka 2 z 5

Re: jak radit v nive

PříspěvekNapsal: úte kvě 22, 2012 18:44
od Raduz
Tommel píše:Prostě na silnici maj bejt ty male pačky od sebe :D

No a co píšu!!! Želvák do toho kecá a mlží, břichoplaz.
:axe:

Re: jak radit v nive

PříspěvekNapsal: stř kvě 23, 2012 12:08
od Dusan
cakama kedy to skonci v teme niva
hm ... to by taky nebylo od věci. L.
Máte recht, už to tam je :) L. :P

Re: jak radit v nive

PříspěvekNapsal: stř kvě 23, 2012 19:27
od zelvotron
Přední páka dopředu a zadní páka dozadu :lol: . A pokud máš želvu, tak jí nos vždy u sebe :P

mmch je otázka jestli se pisatel ptal na to jak řadit v nivě nebo jak řádit v nivě anebo jak radit v nivě :rolleyes:

Re: jak radit v nive

PříspěvekNapsal: stř kvě 23, 2012 21:16
od veliz
Řazení nižšího i vyššího stupně přídavné převodovky se provádí na stojícím vozidle. Uzávěrku je možné řadit i na pomalu jedoucím vozidle. Pokud u stojícího vozidla nejde zařadit, je třeba popojet a pokus opakovat. Pokud bys při cestě z Plzně do Děčína narazil na dlouhou kolonu v prudkém kopci, můžeš zařadit redukci. Na rozjetí pak budeš potřebovat jen malinko plynu. Ale pozor - včas řadit zpátky na stojícím vozidle. Kdyby se to rozjelo, tak i na 5 by jsi byl pomalý. Redukce se hodí třeba i při parkování na vysoký obrubník, různé manipulace s vozem v kopci či na terénních nerovnostech. Uzávěrka diferenciálu je taková poslední záchrana, třeba když zapadneš v hlubokém sněhu nebo potřebuješ překonat obtížný terénní úsek po nezbytně nutnou dobu. Po jeho překonání je třeba uzávěrku vyřadit.

Re: jak radit v nive

PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 07:39
od vik2
Je zajimave kolik prispevku se da napsat o razeni v Nive. :lol:
Ze by sluzebni auto nemelo v kasliku navod k obsluze?

Alf byl zrejme zvyklej na Paššíka fkůži a ted dostal za trest ruskej polotraktor urcenej na cesty 5te třídy :lol:
Plzeňák a auto z Ruska, to muze byt jedine za trest :lol:

Re: řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: sob lis 03, 2012 23:51
od Ramox
Ja som z toho aj tak jeleň ... môže mi to niekto čo najviac "po lopate" vysvetliť ? čo sa zapne ak dame menšiu pačku hore-dole a čo sa stane ak to spravíme s tou väčšiou ? Ďakujem za ochotu :D

Re:

PříspěvekNapsal: ned lis 04, 2012 10:49
od Raduz
Přečti si toto pořádně:

Michael 4x4 píše:malá páka, to je tá dalej od teba, tou sa zapína/vypína uzavierka:
- smerom od teba - vypnutá uzávierka - na cesty
- smerom k tebe - zapnutá uzávierka - do terénu

väčšia páka - tá bližšie k tebe, tou sa zapína/vypína redukcia
- smerom k tebe - redukcia vyradená
- smerom od teba - neutrál
- ešte viac od teba - redukcia zaradená


myslím že to lépe vysvětlit nejde!

Re: řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: ned lis 04, 2012 11:39
od Ramox
"Od teba" znamená zaradenie pačky "do predu" a "k tebe" znamená "do zadu" ?

Re: řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: ned lis 04, 2012 12:03
od Michael 4x4
Presne tak.

Re: řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: ned lis 04, 2012 20:30
od Míra151
řek bych modrá a zelená páčka na cesty-silnice

uzaverka mezidif.

PříspěvekNapsal: stř úno 20, 2013 18:16
od postak
Zdravím všechny nadšence Lady,
rád bych se zeptal zda jde uzavřít mezidif. bez zapnuté redukční převodovky. Někde jsem totiž slyšel, že uzavření mezidif. bez redukce nelze. Tak bych rád věděl jak to tedy je. Diky za odpověd

Re: uzaverka mezidif.

PříspěvekNapsal: stř úno 20, 2013 18:27
od ZTS
Ano lze

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: čtv úno 21, 2013 01:03
od kitcarcup
Vozy u nichž to nelze, jsou jiné vozy než Nivy. Zpravidla vozy s fulltime zadním pohonem a připojitelným předkem. Je to dáno konstrukcí přiřazování předního pohonu a redukce. Vše na jedné páce.

Ne u NIVY. Ta má na vše páky zvlášť. Viz příspěvky výše. A lze zařadit cokoliv samo o sobě.
Neutral/1/2/3/4/5/R
Rychloběh / Neutral / Pomaloběh
Uzávěrka ON / Uzávěrka OFF

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: pon bře 11, 2013 08:08
od vik2
Postak se ptal,
jde uzavřít mezidif. bez zapnuté redukční převodovky

Kitcarcup odpovidas
Vozy u nichž to nelze, jsou jiné vozy než Nivy. Zpravidla vozy s fulltime zadním pohonem a připojitelným předkem


Pro upresneni. Vozy ze zadnim a pripojitelnym prednim, mohou pripojovat taky bez redukce. Mohou pripojovat za jizdy. A nektere mohou jet jen na zadek s redukci (trebas moje auto muze.) A nevadi, ze maji jen jednu páku.

Re: Řadící páky v Nivě

PříspěvekNapsal: úte bře 12, 2013 18:03
od Majo
maloktory off, bez medzidifu moze pripojit predok za jazdy, aspon by sa to nemalo....