Řadící páky v Nivě

Moderátor: Moderátoři

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod dvk » stř bře 13, 2013 07:19

To záleží na tom, jestli máš v předu volnoběžky a jestli jsou zapnuté. Pokud volnoběžky nemáš nebo pokud máš auto/manuál, ale jsou zaplé, tzn. se je přední kardan hnaný od kol, připojíš předek vpohodě. U terána klidně i v 70km/h, samozřejmě ne pod zátěží, ale s vyšlápnutou spojkou nebo jen lechtáním plynu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod Majo » pát bře 15, 2013 19:45

tak jasne, ked to "nezachrci" tak sa prakticky nema co poskodit, ono vsetci "prezivaju" aj uzavierku na nive a ja ju kludne vrazim aj za jazdy pod plynom pri 130ke :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod ger007 » stř bře 20, 2013 16:24

apotom pozbieram kolecka z dialnice a idem domov stopom
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Re:

Příspěvekod pusta » pon čer 17, 2013 21:01

Raduz píše:Přečti si toto pořádně:

Michael 4x4 píše:malá páka, to je tá dalej od teba, tou sa zapína/vypína uzavierka:
- smerom od teba - vypnutá uzávierka - na cesty
- smerom k tebe - zapnutá uzávierka - do terénu

väčšia páka - tá bližšie k tebe, tou sa zapína/vypína redukcia
- smerom k tebe - redukcia vyradená
- smerom od teba - neutrál
- ešte viac od teba - redukcia zaradená


myslím že to lépe vysvětlit nejde!


zdravím, co znamená ten neutrál u redukce? Auto normálně jede, ale s vyrazenou redukci jede rychlejc? Má se uzávěrka a redukce řadit s vyšlápnutou spojkou, nebo to jde i bez ní?(aby to nešlo přes zuby)
pusta
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon čer 17, 2013 20:55
Bydliště: čáslav

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod vik2 » úte čer 18, 2013 05:41

neutral je proste neutral. tobe auto jede na neutral??? z kopce ano...

pri razeni uzaverky jsem spojku mackal. aby nebyly prevodovky v tahu. Ucite se najdou taci, co nemackali :-)
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod Majo » úte čer 18, 2013 17:32

len doplnim vika, ze pri radeni redukcie sa spojka stlaca, je to ako ked radis normalnu rychlost, v redukcii nie su synchrony takze musis stat. Preto keby si na ten neutral z toho kopca isiel, musel by si zastat aby si zaradil.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

pomooc-nejaky problem u nivy

Příspěvekod reneniva » sob lis 29, 2014 11:35

tento tyden jsem koupil nivu 1,6 rok95 a cely tyden jezdila bez problemu ale dneska zaradim 1 a nic,pokud nedam uzaverku-kratkou paku k sobe tak nejede,do tedka jezdila bezproblemu můžete mi někdo napsat co s tim,,nebo není tady někdo z okoli ostravy kdo by to spravil??dik
reneniva
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 29, 2014 11:31

Re: pomooc-nejaky problem u nivy

Příspěvekod Majo » ned lis 30, 2014 17:19

nepleties si paky? redukcia ma v strede neutral, na ktory auto nejde, rovnako ako na neutral na normalnej prevodovke. Dozadu je do rychla, v strede neutral, dopredu redukcia...
Ak je to skutocne tou pakou, ktora je viac v predu a auto ide iba po jej potiahnuti dozadu, tak to vyzera na zlomenu polos alebo podobnu zaludnost. Ovsem bez vyskusania, ani nevieme na ktorej naprave, ci prednej alebo zadnej, ci je to kardanom, polosou, homoklbom..... Ale nic z toho sa nestane len tak z nicoho nic pri stati v garazi...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

uzavierka medzinapravoveho diferencialu

Příspěvekod MomoTeam69 » sob pro 27, 2014 19:10

Zdravim, chcel som sa opytat ze preco nemozem niekedy vypnut uzavierku medzinapravoveho diferencialu.
Ak to nieje normalne tak v com moze byt chyba ?
Dakujem
Lada Niva 1.7i
Uživatelský avatar
MomoTeam69
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob pro 27, 2014 15:57
Bydliště: Slovensko

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod Majo » sob pro 27, 2014 21:04

na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod MomoTeam69 » sob pro 27, 2014 21:22

Majo píše:na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj :)


Dakujem :)
Lada Niva 1.7i
Uživatelský avatar
MomoTeam69
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob pro 27, 2014 15:57
Bydliště: Slovensko

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod RIKIJAN » ned pro 28, 2014 18:06

a ještě pomáhá maličko couvnout
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Lada Niva 1.7i packy..

Příspěvekod ladanivax » úte pro 30, 2014 20:56

Zdravim, prosimvas mam dotazek na ty packy uzaverka diferencialu ta mala pracka vpredu a trosku delsi tri polohova redukce.
Tak kdyz ted napadl ten snih a clovek pribrzduje, nekdy mu to s uzkyma kolama ujede. Otazka zni da se vyuzit ta redukce a vybrzdovat si motorem? Jestli to dobre chapu tak by mi to brzdilo vsema ctyrma, tedy vezmeme v uvahu ze pritom nezatacim.
Uzaverka diferencialu by asi nemela vliv, tedy pouze pri zataceni?
Prosim objasnete mi to trochu jestli je na kluzke vozovce lepsi jezdit s 4x4 a brzdit motorem, nebo normalne a vic si vybrzdovat nohou. Diky moc
A predm se omlouvam jestli tu melu nejake nesmysly, ale kdyz nevim tak se zeptam...
PF 2015
ladanivax
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv lis 13, 2014 07:20

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod Michael 4x4 » úte pro 30, 2014 23:09

Tak, nech tym rozmyslam hociako, nejako nevidim moznost realneho vyuzitia jazdy na redukciu v zime na ceste. O jazde so zaradenou uzavierkou ani nehovorim, to rychlo nieco rupne.
Niva je ide stala 4-kolka, takze nejaki nechapem ako si myslel, ze ci je lepsie jazdit 4x4 na klzkej vozovke, alebo normalne? Pretoze normalne je to 4x4. Ibazeby si myslel zaradenu uzavierku, ale to som uz pisal vyssie, je nezmysel.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Re: Řadící páky v Nivě

Příspěvekod ladanivax » stř pro 31, 2014 15:19

Aha, ja myslel ze to jede 4x4 jen kdyz je zarazena redukce.. takze pri brzdeni motorem se proste zpomali vsechna kola.
A pri redukci jsou mensi otacky, tak jsem dale myslel ze to bude vic zpomalovat.
:rolleyes:
ladanivax
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv lis 13, 2014 07:20

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků