Moderátor: Moderátoři
mdok1 píše:...pootočenie o otáčku, skúšobná jazda, pootočenie o ďalšiu otáčku, skúšobná jazda, pootočenie o tretiu otáčku, volant je v strede...
Asi velká sbíhavost. Když dáš plný rejd a potom pustíš volant - vrátí se kola samy do přímého směru? Pokud ne, tak je tam ještě nějaká chyba v nastaveníHanuš píše:prosím Vás dotaz. na zimu jdu na nové pneu a teď se mi jedna strana sjíždí, venkovní strana.
Kdyby´s měnil řídící nebo svislý čepy - tak bych řek´ že jo . L.Hanuš píše:ještě mi trochu cvaká v poloosách ale jestě je skusím dodělat.Dále asi příští rok budu muset přední ložiska. Pokud nechám poloosy a ložiska až na příští rok, budu muset znova na geometrii?
vik2 píše:Nouzove (pro me trvale) nastavuju sbihavost takto:
Dlouhe rovne prkno, prilozit vodorovne na stredy kol jedne strany. no a na predku hned vidis esli ti jde dovnitr, nebo ven a podobne.
Da se tim docilit slusne presnosti, a to takove ze kola se nesjizdeji spatne.
Odklon se da nouzove nsatavit tak, ze prkno nastojato, a metrem meris vzdalenost od lemu.
Muze se pouzit i vodovaha, a pak matematika, kdyz to chces met skoropresne
vzadu nastaveni pandhartky taktez prkno nastojato a meris od lemu...
Majo píše:Takto uvazovat je cele zle. Ked teraz spravis geometriu, tak po zime bude stejne v prdeli a je jedno, ci budes nieco menit
Pokial je to tak brutalne, ze zjizdi pneu, tak to rozhodne netreba odkladat. A pokial sa na jar budu menit len loziska, tak je to mensi zasah do geometrie, nez jedna vytlcena jama na ceste...
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků