Redukčné prevodovky a ich pomery

Moderátor: Moderátoři

Redukčné prevodovky a ich pomery

Příspěvekod Majo » úte bře 31, 2009 14:15

Narazil som na zaujímavosť - prídavná prevodovka na Nive 21214 má iné prevody ako na starej Nive. Práve ich mám rozobraté na stole a snažím sa to spočítať. Tak schálne, kto príde na to, aké sú v nich prevody(snáď to z tých patlanín pochopíte):
Přílohy
sn990.jpg
2121
sn991.jpg
21214
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod vik2 » úte bře 31, 2009 15:04

je to plus minus nastejno
rozdil zanedbatelny
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 31, 2009 15:24

Rozdíl na kvaltech (I. a II. stupeň) je opravdu zanedbatelný.
Ale výsledek, tedy výstup z přídavné převodovky je u 21214 více do pomala ... že by to bylo tím, že je na hlavní převodovce V. kvalt?
Jinými slovy: přídavná převodovka 21214 je více na sílu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod vik2 » úte bře 31, 2009 15:29

Ludku pletes se, stara je pomalejsi

stara, redukce 2.135
nova, redukce 2.127

jak je psano, zanedbatelne.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 31, 2009 15:34

Neumím počítat výsledný převod ... resp. se mi nechce hledat postup výpočtu, ale vycházím z toho, že převod u 2121 je 0,7 / 1,25
u 21214 je převod 0,69 / 1,22
ale výsledný převod, resp. počet zubů na výstupu přídavné převodovky je větší u 21214 tedy tato převodovka se musí točit pomaleji a prostou matematikou o 10% pomaleji. L
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod vik2 » úte bře 31, 2009 18:19

2121 = (42/28) x (37/26) = 2,134615385

21214=(47/32) x (42/29) = 2,127155172

a ted nas nekdo rozsudte.


No a kdyz uz jsme u toho.
2121 42/35 = 1.2
21214 47/39 = 1,205128205
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Majo » úte bře 31, 2009 20:04

Mne i Jossemu to vyslo stejne ako Vikovi

Napriek tomu ze ja som pouzil iny postup vypoctu :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Luděk Musil » stř dub 01, 2009 06:45

Hm ... asi to tak bude. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků