voda ve oleji, vymena tesneni pod hlavou nepomohla

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

a co takto teoria:
Benzin sa dostava do oleja cez prasknutu membranu palivoveho cerpadla.
A voda do valcov a do oleja natiekla iba pri samotnom skladani hlavy...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

to by ale nevysvetlovalo ubytok kvapaliny, ibaze by neunikala do motora ale mimo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
glociik
Příspěvky: 22
Registrován: čtv led 22, 2009 09:16
Bydliště: březina

přičina zjištěna

Příspěvek od glociik »

Tak sem to složil vše jak sem mel nastartuju necham běžet no a po nejake dobe opět olej jak mliko.tak jsme přemyšleli špekulovali.no sundal sem ventilovy viko abych viděl na hlavu pak sem vzal pistoli od kompresoru strčil ji do přepadovyho hrdla na chladiči a pomali tlakoval a čekal jestli se me nekde objevi voda najednou byla tam :) :( .sundal sem vahadla aby bylo lepši videt a je tam prasklina pomale přes celou hlavu.takže ted misto motoru musim sehnat hlavu :? a nebo ji nechat zavařit ale je to velka prasklina tak nevim jestli to pujde.Zpusob jakym sem tu hlavu zkoušel si myslim je jednoduchy a když nekdo bude mit podobny problem muže si doma udělat takovou tlakovou zkoušku hlavy a nemusi ji nekam vozit .
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

glociik píše:vzal pistoli od kompresoru strčil ji do přepadovyho hrdla na chladiči a pomali tlakoval a čekal jestli se me nekde objevi voda najednou byla tam
glociik píše:Zpusob jakym sem tu hlavu zkoušel si myslim je jednoduchy a když nekdo bude mit podobny problem muže si doma udělat takovou tlakovou zkoušku hlavy a nemusi ji nekam vozit .

Za prvé trochu sláva závada je na světě . Za druhé buď rád že "neodešel" chladič .Tlak x plocha dělá divy .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
glociik
Příspěvky: 22
Registrován: čtv led 22, 2009 09:16
Bydliště: březina

Příspěvek od glociik »

tak sem tam dal odpoledne jinou hlavu s 1500 stovky lady cely poskladal a hura jede to.jak sem psal o te zkoušce te hlavy tim tlakem zapomněl sem napsat že se to musi delat minimalnim tlakem aby nepraskl chladič jak tady kolega Saša podotknul.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“