NIVA - palivové čerpadlo

Moderátor: Moderátoři

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Hanuš » ned led 07, 2018 19:58

ano když do svorky na obr pozice B pošlu 12V tak čerpadlo maká. Ale zdá se mi, že asi řídící jednotka, jak to dále zjistit?
Hanuš
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Majo » ned led 07, 2018 20:03

Pre zaciatok zmeraj na relatku(A) ci ma 30 plus od prislusnej poistky a ci sa na ovladacej strane rele(85/86) objavuje +/-.
Edit: znovu som si to precital a doplnim: ak ma 85 plus, 86 musi mat minus. Ak nema, tak skutocne moze byt problem bud v RJ alebo este skor v imobilozeri
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Cory » ned led 07, 2018 20:05

Na kontakt 85 musi byt po zapnuti zapalovania privedenych +12V. Na kontakt 86 prichadza z RJ kostra prave vtedy, ked ma cerpadlo makat (pred startom a potom pocas startovania). Na kontakt 30 musi byt tiez privedenych +12V vzdy, ide to cez poistku. Po zopnuti relatka +12V pokracuje dalej do šedeho kablu k cerpadlu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9770
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Hanuš » ned led 07, 2018 20:38

Na pozici 30 jde od první nožové pojistky (15A) stale + , Na pozici 85 naměřím při zapnutém kličku a zasunuté druhé nožové pojistce také +, Na pozici 86 měřím +4V....
Hanuš
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Cory » ned led 07, 2018 20:46

A meras to pri zapnutom zapalovani? Zmeraj to v pocas zapinania zapalovania, alebo pocas startovania. Resp odpoj rele a zmeraj, ci pri zapnuti zapalovania allebo pri startovani sa objavi na kontakte 86 kostra.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9770
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Hanuš » ned led 07, 2018 21:26

na pozici 86 jde v počase startování stalé cca 4V...žádná kostra nic...
Hanuš
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Cory » ned led 07, 2018 21:28

Tak potom chyba v RJ..alebo v imobilizeri.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9770
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Hanuš » pon led 08, 2018 08:00

Hmm. Asi jo, jen se chci zeptat, samozřejmě že nejsem první majitel a ke klíčům jsem nic nedostal, ale imo tam je. Vím že se to to už řešilo. Ale...při vypnutém klíčku imo bliká přerušovaně pomalu a při zapnutém přerušovaně rychle. Jak to má být správně?
Hanuš
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Majo » pon led 08, 2018 10:33

Spravne to ma byt tak ze ked blika rychlo, co ma byt bud po otvoreni dveri alebo zapnuti zapalovania, ocakava prilozenie imobilizacneho kluca pre odblokovanie. Oficialne by totiz v popisovanom rezime nemalo auto ani startovat a palivove cerpadlo by nemalo tlacit. Treba ist po kabloch a hladat upravy, ktore nevyzeraju fabricky. Niekto to totiz obisiel nie uplne beznym sposobom(bezny je prepajkovanie cipu v rj za cisty, s tym sa potom kontrolka sprava inak).
Ak nenajdes ziadne bastloviny, skus zohnat pouzitu rovnaku RJ aj a imobilizerom a 3mi klucami k nemu...
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Cory » pon led 08, 2018 12:41

Alebo prepajkovat cip a novu sadu klucov
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9770
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Majo » pon led 08, 2018 17:15

Ak je to ina zavada v RJ, tak vymena imo chipu nepomoze. Ale za pokus pre toho kto to vie by to stalo.
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Hanuš » pon led 08, 2018 21:48

teď uplně nevím jestli v tomto tématu můžem řešit stále tento problém, tak se dystak adminovi omlouvam a dystak ať to přesune. No tak jsem skusil jestli to hází jiskru a nula. takže asi opravdu RJ a Imo. Prošel jsem kabeláž hlavně od imo k RJ a žádný zásah kromě lpg jsem nennašel, a nebo možná nevím po čem koukat. Takže, nevím kdo mě přijede domů do garáže a napíchne mi to na diagnistiku. Asi koupím kabel a skusím to sám, dá se to nějak??? Samozřejmě pokud to nebude chybou v RJ tak to někam pošlu, kam ......to se uvidí:)
Hanuš
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Majo » úte led 09, 2018 12:43

Obavam sa, ze imobilzer ti nikto nezdiagnostikuje.
Vyzera to ze nejakym sposobom bol imo vyradeny a znovu sa aktivoval.
Keby si mi poslal rj s imobilizerom, vedel by som to odskusat a pravdepodobne aj opravit, takisto aj Cory, ale v oboch pripadoch to znamena posielanie na SK a spat. V CR neviem o nikom, kto to vie, ale skus sa popytat v okoli...
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod mirozv » čtv led 11, 2018 18:37

Ešte taká provokatívna otázka. Tie prívesky od imobilizéra máš? Impbilizér bol funkčný, alebo bol vyradený?Ako sa to správa, keď priložíš ten prívesok k snímaču? Prestane blikať?Už sa mi totiž stalo, že som stratil čip z prívesku a nevšimol som si. Proste ten prívesok sa otvoril a čip niekde vypadol.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 905
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvekod Majo » čtv led 11, 2018 20:55

niekde tu pisal ze to kupil bez priveskov. Ako to mohlo fungovat nie je zname :-)
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron