Stránka 1 z 2

přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 22:30
od RIKIJAN
tak takhle to nepujde příštý pokus bude je dát vedle originalu

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 22:33
od RIKIJAN
:cry:

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 07:47
od hush

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 08:09
od RIKIJAN
to je hezký že to tam má ale já jsem při plným rejdu neotočil s kolem a to s posilovačem mám ješte menší rejd ješte než tam nebyl a drhlo to jak s T3 tak s lassama ale oni se vejdou vedle originalních tlumiču tak to dopadne někdy

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 08:56
od hush
Ono asi záleží taky na ET disku. A on to má kousek dál od té spodní misky než ty.

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 18:30
od Majo
aky tam mas posilovac? ja mam sice menej otociek volantu, ale rejd vacsi nez origo. Ale toto bude fakt o ET disku.

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 20:30
od RIKIJAN
němečky ZF z 1.6 nivy

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 20:41
od Majo
aha... tak to ano, ten mal aj Vik a rejd mi vzdy zavidel... ET mas origo 58?

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 22:05
od RIKIJAN
jj mám origo disky a nevím jestli je budu obracet abych měl větší ET problem je v tom že ty disky jsou strašne měkky pomalu po každým ježdeni rovnam disky

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 06:40
od Majo
no prave, to sa moc neoplati, to uz skor zohnat nejake ine disky. I ked ja som kupoval plechove DOTZ a je to rovnake blato. Jedine zohnat nejake Suzukacke....

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 08:13
od martas
15" ze samuraje to je jinej materiál, mám na nivě disky ze sama starý skoro 30 let a naprosto vpořádku, nehážou, ale něco vážej :wink:

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 08:31
od Majo
tak, tak, ale iba origo, totiz aj tie moje DOTZ su koze samuraiacke. A obcas sa daju zohnat aj 16" kusky, ale toho je dost malo, vacsina malych offov ma prave 15ky a zohnat na to potom vhodne gumy(aby boli dost vysoke a neboli prilis siroke) je celkom sranda.

V prdeli je, ze co mam ALU disky tak su tiez od DOTZu a su uplne v pohode. Uz maju aj par dost dobrych skrabancov(bodaj by nie, mam na nich obude MT) a napriek tomu nehadzu ani nie su ohnute. Bud to mam stastie alebo robie lepsie zliatiny nez lisuju plechy.

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 09:38
od martas
Pravdu máš Majo, 16" jsou prakticky nesehnatelné... a gumy na 15" je oříšek , já mám kompromis BF Goodrich KM1 215/75 R15 větší na moje ježdění nemaj smysl...

Hliníkovej disk je masivnější, a víc vydrží, vše je asi dáno tím, že disk je odlit za vysokého tlaku, obyč. plechový disky na osobáky jsou z bláta

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: pon srp 19, 2013 20:37
od vik2
Jakej maji v dnesni dobe vyznam zdvojene tlumiče???
Asi jen ušetříš penize.
Jakej prinesou efekt oproti značkovým kvalitním tlumičům???

Co je lepší, dva sračky tlumiče, nebo jeden pořádnej???

PS: proč máš ty gumy nasazené opačně?

Re: přední zdvojené tlumiče

PříspěvekNapsal: úte srp 20, 2013 09:50
od Majo
fakt - tie gumy opacne som si nevsimol =-O

A co takto dva poriadne tlmice? :-D