Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Tommel »

Takže jsem se rozhodl vyzkoušet montáž tohoto silentbloku co je na převodovce, podle dost lidi se po montáži zlepšila jízda a celkově se odstranili neduhy co Priora má, někteří psali o mírné vibraci na volnoběh, montáž jednoduchá a rychlá, jediný problém byl s trubkama které se museli posunout co nejblíže nosníku. Po montáži bohužel u mého vozu silné vibrace na volnoběh až do 1200ot, ale jízda se zlepšila, nejvíce to bylo poznat při prudké akceleraci. Je také otázka v jakém stavu jsou ostatní silentbloky a ten z 2110 taky nebyl nový. Takže neposoudím jak by se to chovalo při montáží nových silentbloku.
Přílohy
P1010134.JPG
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Cory »

Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje :D Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak :mrgreen: Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Tommel »

Rozhodně to vyzkoušej, já jsem ho musel demontovat protože vibrace na volnoběh znatelné, ale opravdu nevim v jakem stavu mam ostatní silentbloky přeci jen mají skoro 5let :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Cory »

Len po tvojich skusenostiach by som naozaj zacal mat strach o spojku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Tommel »

No je fakt, že nejsem si jistý zda by jsi potom najel tolik km co já s origo spojkou :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od zelvotron »

Cory píše:Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje :D Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak :mrgreen: Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.



Neměli. Ledažeby nějaká první série v Rusku, za to ruku do ohně nedám, ale jinak určitě nee. Silentbloky by měli být min. do nějakých 100 tis ok, já měl ten u motoru prověšenej až okolo 150 tkm.

Jinak mě se osvědčilo narvat do toho silentbloku v tý ojničce další gumu do tý mezery, je to sice prasárna, ale funkční.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

Příspěvek od Cory »

Ja som tu info o 1,5 16V vycital z ruskeho fora, ruku do ohna tiez za to nedam.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“