Stránka 1 z 1

Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 17:07
od Tommel
Takže jsem se rozhodl vyzkoušet montáž tohoto silentbloku co je na převodovce, podle dost lidi se po montáži zlepšila jízda a celkově se odstranili neduhy co Priora má, někteří psali o mírné vibraci na volnoběh, montáž jednoduchá a rychlá, jediný problém byl s trubkama které se museli posunout co nejblíže nosníku. Po montáži bohužel u mého vozu silné vibrace na volnoběh až do 1200ot, ale jízda se zlepšila, nejvíce to bylo poznat při prudké akceleraci. Je také otázka v jakém stavu jsou ostatní silentbloky a ten z 2110 taky nebyl nový. Takže neposoudím jak by se to chovalo při montáží nových silentbloku.

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 20:18
od Cory
Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje :D Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak :mrgreen: Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 20:45
od Tommel
Rozhodně to vyzkoušej, já jsem ho musel demontovat protože vibrace na volnoběh znatelné, ale opravdu nevim v jakem stavu mam ostatní silentbloky přeci jen mají skoro 5let :lol:

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 20:51
od Cory
Len po tvojich skusenostiach by som naozaj zacal mat strach o spojku

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 20:52
od Tommel
No je fakt, že nejsem si jistý zda by jsi potom najel tolik km co já s origo spojkou :lol:

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 21:13
od zelvotron
Cory píše:Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje :D Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak :mrgreen: Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.



Neměli. Ledažeby nějaká první série v Rusku, za to ruku do ohně nedám, ale jinak určitě nee. Silentbloky by měli být min. do nějakých 100 tis ok, já měl ten u motoru prověšenej až okolo 150 tkm.

Jinak mě se osvědčilo narvat do toho silentbloku v tý ojničce další gumu do tý mezery, je to sice prasárna, ale funkční.

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2013 21:42
od Cory
Ja som tu info o 1,5 16V vycital z ruskeho fora, ruku do ohna tiez za to nedam.