Stránka 1 z 6

Vylepsene Priory

PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 21:29
od Marosqo
Puding Priory :D ...ta prva asi jedina pekna
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

:lol:

PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 08:49
od zelvotron
Priora STi :shock: :lol:

PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 12:58
od Cory
Na 2. fotke zhora som sa zlakol, ze je to honda prelude :) čumačiky sa trochu podobaju

PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 16:37
od plavec
A interiér je i tady: http://www.sound-overdoze.ru/projects-priora-gt.htm
Tak to se mi páčí.Hlavně ta serie 4 budíčků na palubovce. :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 13:28
od Patrac
ten první facelift toho čumáku je pěkný je to ve stylu pasat ale hodí se to k tomu. celově se mi ta horní líbí nejvíc :wink: škoda že to tak nedělají už ve standardu. tohle by bylo moc pěkné i ke kombíkovi :wink:

Facelift

PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 21:01
od DJW
na potulkách netom som narazil na takýto facelift..

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 13:27
od miro263
Odstranenie "sumu vetra" na Priore

Obrázek

Obrázek

Obrázek

zdroj: http://www.drive2.ru/cars/lada/priora/p ... 633451126/

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 13:40
od miro263
Este jedno zaujimave riesenie:


ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek


zdroj: http://www.drive2.ru/cars/lada/priora/p ... 910335242/

No ja by som asi pouzil Dynamat.

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 13:41
od Tommel
Sakra na ten šum to je zajimave, Majo vyzkoušej to, když to bude fungovat udělam to taky :lol: 8)

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2009 13:03
od Majo
ja som zatlmil dvere a odvtedy mi huci uz len strecha a nevhodne umiestnena antena. Na strechu sa chystam, ale mam aj dolezitejsie veci ako riesit furt nejakeho predohraba :mrgreen:

PříspěvekNapsal: ned čer 28, 2009 11:56
od DJW
Ak niekoho zaujíma, čím je nadopovaná Priora jazdiaca WTCC :D

BODY:LADA Avtovaz Priora, 4 doors.ENGINE:4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves.
Displacement: 1998 cc, bore x stroke: 88 x 82 mm, compression ratio: 11:1, maximum output: 270 bhp @ 8500 rpm, maximum torque: 265 nm @ 6500 rpm. Engine management: Motec. Lubrication: wet sump.
TRANSMISSION:front-wheel-drive. Gearbox: Hewland 6-speed, sequential shift. Clutch: single-plate. Differential: mechanical limited slip differential.
CHASSIS:front suspension: McPherson strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar. Rear suspension: McPherson, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar. Steering: power assisted rack and pinion.
BRAKES:power assisted dual circuit system. Front brakes: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs. Rear brakes: 2-piston calipers, 280 mm steel discs.

http://www.fiawtcc.com/Cars_Details.asp?idCar=35

PRIORA SPORT

PříspěvekNapsal: pát srp 14, 2009 23:42
od DJW
Sériová Priora SPORT bude predstavená na výstave “Interauto - 2009” v Moskve 26. - 30. augusta. Pri vývoji modelu boli použité skúsenosti z vývoja prototypu jazdiaceho WTCC.
Malo by sa jednať o najsilnejšiu a najrýchlejšiu sériovo vyrábanú Ladu, motor a parametre sú zatiaľ neznáme. (skúsim si tipnúť, že by to mohlo byť 1.8ka so 162Nm z Priory Premier)

Orig. článok: http://www.autostat.ru/news_Eng.asp?t=1&n=3333

Obrázek

PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 09:44
od dmatej
Miro, to odhlučnění mě napadlo na Kalině taky - přesně tak jsem to viděl na nový oktávce a v tej je ticho :)

Ale ještě jsem se k experimentům nedostal a jen tak nedostanu :(

PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 14:19
od Cooper
Uáá, kolik chcou za tu Prioru SPORT? Je snad hezčí než Subaru Impreza STi.....a ty kola....krása..

PříspěvekNapsal: úte zář 08, 2009 08:37
od submariner
miro263 píše:Odstranenie "sumu vetra" na Priore

Obrázek

Obrázek

Obrázek

zdroj: http://www.drive2.ru/cars/lada/priora/p ... 633451126/


caute, to s tym vetrom ma zaujima... ja som mal pocit ze su to spetaky ale ako vidim asi to bol omyl, urobili ste to uz niekto a pomohlo to ? v skutku by ma potesilo ak by auto bolo tichsie