Ďakujem Corymu za širšie vysvetlenie problematiky e-plynu a skúsim sem dať prvé dojmy.
Podľa toho čo píše Cory,to zrejme klapku rýchlejšie nenatáča,ale auto je pocitovo podstatne pružnejšie.Teraz aj pri studenom motore tá uškrtená E6-ka sa má snahu brať dopredu po šlapnutí na plyn
.Pri predbiehaní paráda,dáva to pocit istejšieho obehnutia v dnešnej hustej premávke.MMC mi po prešivke umožňuje merať zrýchlenie z 0 na 100.Pri letmom skúšaní som dosiahol o sekundu lepší čas,ako môj najlepší bez jettera...Čiže niečo to do seba určite má
.
Ktovie aký to má skutočný vplyv na to otáčanie klapky,chcelo by to taký PC ako má Cory a odsledovať to,alebo to odsledovať na diagnostike.
No čo sa týka spotreby,zatiaľ som si nevšimol,že by to žralo viac,skôr možno naopak...uvidíme,používam to iba 4 dni,je ešte priskoro robiť akékoľvek závery ohľadom spotreby...tak po mesiaci dvoch budem múdrejší
.
Čo som zatiaľ odsledoval,tak pri montáži som odpojil baterku a vynuloval sa my PC.Po prvom dni som tam mal priemer 7,4 ale to bolo neustále prepínanie režimov,skúšanie,vytáčanie...po štyroch dňoch som s tým najazdil takmer 500km...mesto,dialnica,krátke jazdy atď,proste jazdil som ako pred tým,ale teraz už s hojným využívaním tempomatu a spotreba mi zišla na 6,8.Nikdy som spotrebu nemeral presne na desatinky,ale aj teraz po dotankovaní my vyšlo,že vyššia nie je,skôr možno deci,dva menšia...no uvidíme po mesiaci jazdenia.Jazdím v režime dynamik a sem tam sport
.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)