Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: pon čer 01, 2009 21:00
od zelvotron
Takže systém Felda.

cyklovač favorit

PříspěvekNapsal: sob čer 06, 2009 08:31
od plavec
A ví tu někdo jak má správně fungovat cyklovač u fáčka? Mě se tam stěrače na cyklovač pokaždý zastaví v jiný pozici a řekl bych že i ten časovej interval je pokaždý jinej.

PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 16:26
od Saša
Pokud se stěrače zastavují pokaždé jinak je to porucha doběhového kontaktu a ten zároveň "synchronizuje" čas pro další "kyv" .

PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 15:41
od plavec
kde ten kontakt najdu?Který to je?

PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 18:25
od Saša
Doběhový kontakt je uvnitř převodovky motorku stěračů . Ovšem při testování jsem zjistil že doběh a brždění stěračů pokud jsou vybaveny (elektronikou AEV-2062 programovatelný časovač) obstarává relé uvnitř časovače a mnohdy "zlobí" jeho opálený kontakt .
Pokud vždy dobře "zaparkují" stěrače po jejich vypnutí páčkou , nejde o vadu doběhového konaktu . Pokud chaoticky parkují jen při poloze cyklovač je navině samotný cykovač . (Rozebrat vyčistit kontakty relé a složit) .

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 19:26
od plavec
Parkují právě špatně.Po vypnutí ovládací páčky se v ten moment zastaví ať jsou v jakkoliv pozici, dolů nedojíždějí a je jedno jestli stírám na cyklovač nebo na "normální" rychlost.
'Omrknu tedy tu převodku motorku stěračů a dám vědět, jak jsem pochodil :wink:

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 20:13
od zelvotron
Myslím, že jak sem dělal ten cyklovač, tak že když sem ho vyndal, tak právě stěrače nedojížděly, což by odpovídalo Sašově příspěvku. Mám původní cyklovač nadbytečnej ;) Nebo nechceš si tam rovnou vyrobit felda tuning?

PříspěvekNapsal: sob čer 13, 2009 13:58
od plavec
Použil jsem cyklovač z jinýho (novějšího) favorita a bylo to tím.Tak se vydám opět do kovošrotu a vytrhnu si jej z nějakýho vraku.
Děkuji velice za rady. po přehození kus za kus se závada "přenesla" na novější fávo.A mě stěrače parkují správně.