A ví tu někdo jak má správně fungovat cyklovač u fáčka? Mě se tam stěrače na cyklovač pokaždý zastaví v jiný pozici a řekl bych že i ten časovej interval je pokaždý jinej.
Napsal: ned čer 07, 2009 16:26
od Saša
Pokud se stěrače zastavují pokaždé jinak je to porucha doběhového kontaktu a ten zároveň "synchronizuje" čas pro další "kyv" .
Napsal: čtv čer 11, 2009 15:41
od plavec
kde ten kontakt najdu?Který to je?
Napsal: čtv čer 11, 2009 18:25
od Saša
Doběhový kontakt je uvnitř převodovky motorku stěračů . Ovšem při testování jsem zjistil že doběh a brždění stěračů pokud jsou vybaveny (elektronikou AEV-2062 programovatelný časovač) obstarává relé uvnitř časovače a mnohdy "zlobí" jeho opálený kontakt .
Pokud vždy dobře "zaparkují" stěrače po jejich vypnutí páčkou , nejde o vadu doběhového konaktu . Pokud chaoticky parkují jen při poloze cyklovač je navině samotný cykovač . (Rozebrat vyčistit kontakty relé a složit) .
Napsal: pát čer 12, 2009 19:26
od plavec
Parkují právě špatně.Po vypnutí ovládací páčky se v ten moment zastaví ať jsou v jakkoliv pozici, dolů nedojíždějí a je jedno jestli stírám na cyklovač nebo na "normální" rychlost.
'Omrknu tedy tu převodku motorku stěračů a dám vědět, jak jsem pochodil
Napsal: pát čer 12, 2009 20:13
od zelvotron
Myslím, že jak sem dělal ten cyklovač, tak že když sem ho vyndal, tak právě stěrače nedojížděly, což by odpovídalo Sašově příspěvku. Mám původní cyklovač nadbytečnej Nebo nechceš si tam rovnou vyrobit felda tuning?
Napsal: sob čer 13, 2009 13:58
od plavec
Použil jsem cyklovač z jinýho (novějšího) favorita a bylo to tím.Tak se vydám opět do kovošrotu a vytrhnu si jej z nějakýho vraku.
Děkuji velice za rady. po přehození kus za kus se závada "přenesla" na novější fávo.A mě stěrače parkují správně.