od Saša » čtv čer 11, 2009 18:25
Doběhový kontakt je uvnitř převodovky motorku stěračů . Ovšem při testování jsem zjistil že doběh a brždění stěračů pokud jsou vybaveny (elektronikou AEV-2062 programovatelný časovač) obstarává relé uvnitř časovače a mnohdy "zlobí" jeho opálený kontakt .
Pokud vždy dobře "zaparkují" stěrače po jejich vypnutí páčkou , nejde o vadu doběhového konaktu . Pokud chaoticky parkují jen při poloze cyklovač je navině samotný cykovač . (Rozebrat vyčistit kontakty relé a složit) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!