Cyklovač stěračů s proměnnou dobou cyklu

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod zelvotron » pon čer 01, 2009 21:00

Takže systém Felda.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

cyklovač favorit

Příspěvekod plavec » sob čer 06, 2009 08:31

A ví tu někdo jak má správně fungovat cyklovač u fáčka? Mě se tam stěrače na cyklovač pokaždý zastaví v jiný pozici a řekl bych že i ten časovej interval je pokaždý jinej.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Saša » ned čer 07, 2009 16:26

Pokud se stěrače zastavují pokaždé jinak je to porucha doběhového kontaktu a ten zároveň "synchronizuje" čas pro další "kyv" .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » čtv čer 11, 2009 15:41

kde ten kontakt najdu?Který to je?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Saša » čtv čer 11, 2009 18:25

Doběhový kontakt je uvnitř převodovky motorku stěračů . Ovšem při testování jsem zjistil že doběh a brždění stěračů pokud jsou vybaveny (elektronikou AEV-2062 programovatelný časovač) obstarává relé uvnitř časovače a mnohdy "zlobí" jeho opálený kontakt .
Pokud vždy dobře "zaparkují" stěrače po jejich vypnutí páčkou , nejde o vadu doběhového konaktu . Pokud chaoticky parkují jen při poloze cyklovač je navině samotný cykovač . (Rozebrat vyčistit kontakty relé a složit) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » pát čer 12, 2009 19:26

Parkují právě špatně.Po vypnutí ovládací páčky se v ten moment zastaví ať jsou v jakkoliv pozici, dolů nedojíždějí a je jedno jestli stírám na cyklovač nebo na "normální" rychlost.
'Omrknu tedy tu převodku motorku stěračů a dám vědět, jak jsem pochodil :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » pát čer 12, 2009 20:13

Myslím, že jak sem dělal ten cyklovač, tak že když sem ho vyndal, tak právě stěrače nedojížděly, což by odpovídalo Sašově příspěvku. Mám původní cyklovač nadbytečnej ;) Nebo nechceš si tam rovnou vyrobit felda tuning?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » sob čer 13, 2009 13:58

Použil jsem cyklovač z jinýho (novějšího) favorita a bylo to tím.Tak se vydám opět do kovošrotu a vytrhnu si jej z nějakýho vraku.
Děkuji velice za rady. po přehození kus za kus se závada "přenesla" na novější fávo.A mě stěrače parkují správně.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků