Cyklovač stěračů s proměnnou dobou cyklu

Moderátor: Moderátoři

rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Musím ešte podotknúť, že okrem iného aj to zhorenie káblovačky ma motivovalo si robiť všetko na aute sám a nedávať to robiť kadejakým fušérom, ktorý v jednom kuse nadávajú na Rusov a dve ruky im nestačia. Lebo práve ich, keby som mohol, tak by som deportoval na Sibír. :)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Fungoval by tento cyklovač AEV252 aj v iných Ladach bez nutnosti úprav ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Marek89: myslim, že ne, teda v Samaře možná, ale v krabicích těžko, myslím, že tam jsou nutný zásahy do zapojení páček pod volantem a stěračů, v tech. sekci je k tomu téma...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No takže jsem zjistil, že v desítkách je možnej výskyt i trošku jiný pojistkový skříňky než mám já, liší se tim, že relátko cyklovače neni ve spodní řadě (po vyklopení) nasvislo, ale víc nahoře naležato, co je ale hlavní, zapojení je úplně stejný, jsou tam i stejně očíslovaný zdířky, takže to tam jde zapojit a běhá to tam taky, jak sem popsal.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Tak jsem na tom ciklovači trochu zapracoval a podařilo se mi ten tišťák(ŠKODA) natransplantovat do té origo krabičky (LADA). Od Čahouna jsem si vzal ciklovač s té bouračky co v současné době vlastní a k mému úžasu jsem zjistil že je ta krabička ještě menší a tudíž asi nepoužitelná! Zkusím se zeptat zda li se nedělá ještě nějaká menší verze než je od ŽELVOTRONA (myslím že říkal že to je z Feldy, tak třeba Fabka bude mít nenší). Když tak na to zpětně koukám tak Želvotron také asi nahrazoval ten menší originál.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jo tu původní krabičku jsem měl menší než ty. Z fabky a jinejch novejších vw tam nepůjde, ta má úplně jinej (horší) systém cyklovače - 4 pevný rychlosti cyklování (podobně jako Š 100 :roll: ), který se řadí zvláštní páčkou na páčce stěračů. Nic lepšího, než to relé z feldy neexistuje :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

vzdyt na prioru sedi jen s upravou naky vyplne nebo co to majo vyrezaval :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

jj, vždyť to určitě obšleh odsud :-P :mrgreen: , no u desítky tam to relátko nepasuje (kvůli uspořádání vývodů), tak se musí dát mezikabel a relátko pohodit vedle, ale zase se nemusí nic řezat :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jsou nejmíň 3 velikosti cyklovačů pro 2110. Největší je ze Samary, prostřední mám na Ladě a nejmenší mají na Koněvce jako ND. Tu velkou krabku mi ukazoval pan Vozáb, měl tam 1 ks... Stojí přes 3 kila.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jo, ale myslím, že jsou všechny záměnný. Sranda je v tom, že to z feldy stojí o kilo míň a poskytuje daleko lepší službu 8)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Len úplne mimochodom, cena relátka s cyklovačom na Desiatku je v Užhorode okolo 5 Eur.
Je menšie ako pôvodné relátko a nemá chybu.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Co je to za relátko, funguje jako to z feldy?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Cykluje od 0 do 45 sek, cyklus sa nastavuje dvoma spôsobami. Neviem ako gunguje relátko z Feldy. :cry:
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No buďto se cyklovač nastavuje automaticky na čas mezi dvojím zapnutím páčky stěračů (Felda) nebo má několik pevnejch intervalů pomocí zvláštního přepínače (Š100, Fabia...) či potenciometrem plynule.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Z polohy prerušovane do polohy vypnuté a čas v polohe vypnuté po zapnutí späť do polohy prerušovane sa prenesie do tejto polohy a je tam ešte jedna možnosť, ktorú si nepamätám, lebo som ju ešte nepoužil.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“