Expanzka z Priory
Napsal: úte říj 10, 2017 18:45
S ohledem na zoufalou kvalitu expanzních nádobek na desítku jsem se rozhodl implantovat nádobku z priory, která přecijen už vypadá poněkud kulturněji. Nehledě na to, že momentálně kvůli sabotáži západních agentů nejsou na našem trhu desítkové nádobky k dostání a dovozce očekává závoz až v další pětiletce.
Desítkový nádobky novějšího typu obvykle praskají ve spodní hraně, kde to bez demontáže není vidět, u mě navíc je tam nějak křivěji navařenej plech kornoutu k podběhu a nádobka se o jeho ostrou hranu v kritickým místě opírá, dal sem tam sice molitan ale moc to asi nepomohlo.
Samotná montáž je poměně snadná, nicméně přeci jen trochu komplikovanější než u originálu, kde se jen sundaj hadice a vyhákne guma. Priorácká nádbka je delší a je nutno demontovat stěrače a plast pod oknem, není potřeba jej demontovat zcela, ale stačilo povolit jen levou stranu a plast o nějaký ten centimetr nadzvednout, ale plast už mám v půlce naprasklej, u nepoškozenýho bych to radši neriskoval a sundal jej celej, zas tolik práce navíc to už není.
Nádobku jsem přichytil původní gumou, která je ale krátká, a tak jsem ji provizorně prodloužil stahovací páskou. Navíc je nevýhoda, že guma ztěžuje kontrolu hladiny na rysky MAX/MIN, ono by se to asi obešlo i úplně bez tý gumy, nádobka nemá z tý kapsy kam vypadnout. Mmch jak je ta nádobka vůbec originálně chycená na prioře?
Na závěr jen ještě podotknu, že jsou dva typy nádobek na priory, lišící se počtem vývodů na odvzdušňovací hadičky, na desítku je tedy nutno koupit tu se dvěma nátrubky, druhý typ má jen jeden a to by byla naprosto zbytečená komplikace.
Tak doufám, že mě čeká s tím pertinaxem mnoho šťastných kilometrů.
Desítkový nádobky novějšího typu obvykle praskají ve spodní hraně, kde to bez demontáže není vidět, u mě navíc je tam nějak křivěji navařenej plech kornoutu k podběhu a nádobka se o jeho ostrou hranu v kritickým místě opírá, dal sem tam sice molitan ale moc to asi nepomohlo.
Samotná montáž je poměně snadná, nicméně přeci jen trochu komplikovanější než u originálu, kde se jen sundaj hadice a vyhákne guma. Priorácká nádbka je delší a je nutno demontovat stěrače a plast pod oknem, není potřeba jej demontovat zcela, ale stačilo povolit jen levou stranu a plast o nějaký ten centimetr nadzvednout, ale plast už mám v půlce naprasklej, u nepoškozenýho bych to radši neriskoval a sundal jej celej, zas tolik práce navíc to už není.
Nádobku jsem přichytil původní gumou, která je ale krátká, a tak jsem ji provizorně prodloužil stahovací páskou. Navíc je nevýhoda, že guma ztěžuje kontrolu hladiny na rysky MAX/MIN, ono by se to asi obešlo i úplně bez tý gumy, nádobka nemá z tý kapsy kam vypadnout. Mmch jak je ta nádobka vůbec originálně chycená na prioře?
Na závěr jen ještě podotknu, že jsou dva typy nádobek na priory, lišící se počtem vývodů na odvzdušňovací hadičky, na desítku je tedy nutno koupit tu se dvěma nátrubky, druhý typ má jen jeden a to by byla naprosto zbytečená komplikace.
Tak doufám, že mě čeká s tím pertinaxem mnoho šťastných kilometrů.