Jak píšeš natahám ručně tak předpokládám ac pumpu a karburátor - v tom připadě odpoj hadici od karburátoru strč ji do flašky a startuj - jestli bude stříkat benzín - ta AC pumpa nemusí podávat správně při běhu motoru. Pokud jsem to ale pochopil špatně a máš stříkačku - je slyšet po zapnutí klíčku bzučení čerpadla? Pokud ne zkontroluj pojistku (u SPI je u levé nohy řidiče společně s pojistkami ventilátoru chladiče). Pokud to nebude pojistkou bude asi v háji čerpadlo, taky se mi to stalo, když jsem půjčil auto a borec vyjel všechen benzín a pak přepnu na plyn. Ono u spousty instalací LPG na SPI není řešeno odpojení čerpadla po přepnutí na plyn a to točí benzín pořád dokola smyčkou a v okamžiku kdy benzín dojde jede čerpadlo na sucho a zadře se.
BTW.: ještě by to mohl být elektromagnetický ventil na palivové cestě při přepnutí na benzín neotevře - klidně jenom upadlý drátek - za předpokladu karburátoru.
Teď jsem se podíval na datum příspěvku