zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Moderátor: Moderátoři

zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod RIKIJAN » pon lis 23, 2015 21:06

Potom co jsem utopil řidíčí jednotku :cry: tak se ptám jak jí nejlíp zvednout
Je to motor 1,7 SPI(jednobod)

1)zvednout jí s puvodní kabelaží a strčit někam pod palubku aby se dala vejš!!!Vejde se tam někam pod palubku a kam ?

2)vzít kabelaž z jiného auta a řidíčí jednotku to rozkuchat a udělat jakoby prodlužku z kabelu!!!
nebude to dělat problem že budou o cca 1,5m delší kabeli k ŘJ? případně další problémi ??

3)jde nějak utěšnit ŘJ tak aby tam nenateklo ? bojím se toho že v tom by byla stejně vlhkost a jak by to nemohlo vysychat tak tak by stejně šla do háje ? a jde o to aby vydržela pod vodou třeba hodinu protože když už je se auto zastaví ve vodě tak není venku za 5 minut dokud jede tak do něj nenateče :) ??
Naposledy upravil RIKIJAN dne pon lis 23, 2015 21:17, celkově upraveno 1
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod valda1971 » pon lis 23, 2015 21:09

k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod RIKIJAN » pon lis 23, 2015 21:16

valda1971 píše:k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.


o to mně jde že u některých aut to je problém ale mám jednobodku a ta má ješte docela jednoduchou elektriku .
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Raduz » pon lis 23, 2015 21:25

Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC. :idea:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Cory » pon lis 23, 2015 23:59

Neviem ako SPi, ale ak to je ako MPi, tak sa to da kludne prelozit az pod palubovku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte lis 24, 2015 06:04

Jsem zvedav Honzo, jak to vyresis, do toho pojdu taky.... o prodlouzeni kablu jsem taky uvazoval, ale zas to chce mit pristupnou diag. zasuvku (takze schovani nekam pod pristrojovku mi neprijde uplne ideal), coz jsou pro me stejne dulezite jen 2 piny na vyblikani zavad.
S tou pristupnosti by mohl byt problem i na emisich, protoze se od roku 2016 pry budou muset vsechna auta pripojovat :/.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Cory » úte lis 24, 2015 08:14

Pod pristrojovkou je miesta po ch*j. Aspon sa mi zdalo, kewd som pred 2 tyzdnami robil Nivu a mal som odpojene relatka a RJ, kable su dost dlhe. Maximalne predlzit kable na diagnosticku zasuvku. Kable do RJ nepredlzovat, nebude to casom robit dobrotu, najma ked to niekto nespravi kvalitne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Petr HC » úte lis 24, 2015 08:32

Raduz píše:Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC. :idea:

Odpor vodičů zde nebude hrát roli. Jak říká Cory. Možné by to bylo, ale je to další možný zdroj problémů.Budou se sčítat přechodové odpory na kontaktech zástrček.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Mara » úte dub 05, 2016 15:39

Teda v 1.7spi jsem ji preventivne do palubky dal. Odstrojil ji od plastu a sroubku a vlezla vpravo od budiku, za stredovy ofuk. Kably vysly pekne, nad ridici tyci a ty pro diagnostiku jsou taky pristupne, zustaly mi nad pojistkama. Ale co bych rad vedel, topil uz nekdo zapalovaci modul, (jestli je to krabka s kably ke svickam). U osobaku jsem ho mel jen neuschly po blbem oplachu a vyzkratoval se.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Majo » pát dub 08, 2016 07:13

v tomto pripade su velmi dolezite svieckove kable. Samotny modul je v pohode, ale kable musia byt nasunute na tesno aby cez spoje nesla voda k vodicom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pát dub 08, 2016 09:01

2 Mara:
Horsi altik, do toho jsem si na UA nabral trochu vody a pak mel asi pul hodky problemy s dobijenim... Koukal, jsem, jak ho ma zvednuty Rikijan, ale vadí mi, ze uz bych tam potom nedal rezervu :/.
Koukal jsem, ze Vik ho mel zasilikonovanej a chlazeni vyvedené nahoru, ale to by bylo u Iskry spatne proveditelne :( na tom je mnoho otvoru, stejne tak bosch, na který bych chtel prejít...

Ze vychazí ta ŘJ do přístrojovky je super, to taky udelam...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

Příspěvekod Majo » pát dub 08, 2016 20:39

ja naopak s alternatorom som nemal problem, iba s lozikami, do ktorych sa dostal piesok :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron