Stránka 1 z 1

zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 21:06
od RIKIJAN
Potom co jsem utopil řidíčí jednotku :cry: tak se ptám jak jí nejlíp zvednout
Je to motor 1,7 SPI(jednobod)

1)zvednout jí s puvodní kabelaží a strčit někam pod palubku aby se dala vejš!!!Vejde se tam někam pod palubku a kam ?

2)vzít kabelaž z jiného auta a řidíčí jednotku to rozkuchat a udělat jakoby prodlužku z kabelu!!!
nebude to dělat problem že budou o cca 1,5m delší kabeli k ŘJ? případně další problémi ??

3)jde nějak utěšnit ŘJ tak aby tam nenateklo ? bojím se toho že v tom by byla stejně vlhkost a jak by to nemohlo vysychat tak tak by stejně šla do háje ? a jde o to aby vydržela pod vodou třeba hodinu protože když už je se auto zastaví ve vodě tak není venku za 5 minut dokud jede tak do něj nenateče :) ??

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 21:09
od valda1971
k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 21:16
od RIKIJAN
valda1971 píše:k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.


o to mně jde že u některých aut to je problém ale mám jednobodku a ta má ješte docela jednoduchou elektriku .

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 21:25
od Raduz
Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC. :idea:

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 23:59
od Cory
Neviem ako SPi, ale ak to je ako MPi, tak sa to da kludne prelozit az pod palubovku.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: úte lis 24, 2015 06:04
od Jarda_NIVA1.7
Jsem zvedav Honzo, jak to vyresis, do toho pojdu taky.... o prodlouzeni kablu jsem taky uvazoval, ale zas to chce mit pristupnou diag. zasuvku (takze schovani nekam pod pristrojovku mi neprijde uplne ideal), coz jsou pro me stejne dulezite jen 2 piny na vyblikani zavad.
S tou pristupnosti by mohl byt problem i na emisich, protoze se od roku 2016 pry budou muset vsechna auta pripojovat :/.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: úte lis 24, 2015 08:14
od Cory
Pod pristrojovkou je miesta po ch*j. Aspon sa mi zdalo, kewd som pred 2 tyzdnami robil Nivu a mal som odpojene relatka a RJ, kable su dost dlhe. Maximalne predlzit kable na diagnosticku zasuvku. Kable do RJ nepredlzovat, nebude to casom robit dobrotu, najma ked to niekto nespravi kvalitne.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: úte lis 24, 2015 08:32
od Petr HC
Raduz píše:Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC. :idea:

Odpor vodičů zde nebude hrát roli. Jak říká Cory. Možné by to bylo, ale je to další možný zdroj problémů.Budou se sčítat přechodové odpory na kontaktech zástrček.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2016 15:39
od Mara
Teda v 1.7spi jsem ji preventivne do palubky dal. Odstrojil ji od plastu a sroubku a vlezla vpravo od budiku, za stredovy ofuk. Kably vysly pekne, nad ridici tyci a ty pro diagnostiku jsou taky pristupne, zustaly mi nad pojistkama. Ale co bych rad vedel, topil uz nekdo zapalovaci modul, (jestli je to krabka s kably ke svickam). U osobaku jsem ho mel jen neuschly po blbem oplachu a vyzkratoval se.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 07:13
od Majo
v tomto pripade su velmi dolezite svieckove kable. Samotny modul je v pohode, ale kable musia byt nasunute na tesno aby cez spoje nesla voda k vodicom.

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 09:01
od Jarda_NIVA1.7
2 Mara:
Horsi altik, do toho jsem si na UA nabral trochu vody a pak mel asi pul hodky problemy s dobijenim... Koukal, jsem, jak ho ma zvednuty Rikijan, ale vadí mi, ze uz bych tam potom nedal rezervu :/.
Koukal jsem, ze Vik ho mel zasilikonovanej a chlazeni vyvedené nahoru, ale to by bylo u Iskry spatne proveditelne :( na tom je mnoho otvoru, stejne tak bosch, na který bych chtel prejít...

Ze vychazí ta ŘJ do přístrojovky je super, to taky udelam...

Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě

PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 20:39
od Majo
ja naopak s alternatorom som nemal problem, iba s lozikami, do ktorych sa dostal piesok :-D