zadní pevnostní náprava

Moderátor: Moderátoři

zadní pevnostní náprava

Příspěvekod RIKIJAN » úte srp 13, 2013 22:11

tak jsem trochu vyztuzil napravu na napravu jsem nasadil Ucko a přez diff jsem navařil plocháče 30na5 tak ted už jí snad neohnu :lol:
Přílohy
zadní pevnostní náprava 002.jpg
zadní pevnostní náprava 001.jpg
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod RIKIJAN » úte srp 13, 2013 22:17

jo a ty tlumiče jsou KONI délku nevím ale budu muset dát lanka aby nevypadavali podložky a přez pružiny na miskách jsou plocháče abych měl jistotu že nevypadnou péra dole pandrhajtka štelovatelná zbyly tyče original kvuli prasknutý naslední vyměne z jakyhokoliv žigula :twisted:
Přílohy
zadní pevnostní náprava 004.jpg
zadní pevnostní náprava 003.jpg
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod martas » stř srp 14, 2013 05:23

Já s tebou asi nikam nepojedu :twisted: dobrá rabota
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod Majo » stř srp 14, 2013 06:50

bola predtym rovna? Ja sa na to chystam uz dlho, lenze si vzdy predtym meram geometriu a mam doma 3 napravy a vsetky krive :-D
Madari na to maju taku kolajnicu, do ktorej to zasroubuju aby sa to neprehlo teplom. Ale tak 200 s tym asi nepojdes 8-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod RIKIJAN » stř srp 14, 2013 11:18

rovná ??ložiška jsem do ní dostál podle toho beru jestli je rovná a ono šváry jsou z boku tak se to švařením nemuže ohnout ta náprava co tam byla před tím tak mně nešly ložiška ani dovnitř natož ven bez stahováku na závodech
a martas večer přibudou další fotky z uprav tak doufám že tě neodradím uplně :evil:
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod Dusan » ned srp 18, 2013 10:31

Majo píše:bola predtym rovna? Ja sa na to chystam uz dlho, lenze si vzdy predtym meram geometriu a mam doma 3 napravy a vsetky krive :-D
Madari na to maju taku kolajnicu, do ktorej to zasroubuju aby sa to neprehlo teplom. Ale tak 200 s tym asi nepojdes 8-)


Somarina, ak to je blbo pozvarane po odsrubovani z kolajnice sa to ohne aj tak, jedine ze to maju predpnute a zvary su na spravnych miestach.

S 1m dlhou vodovahou a viac sa da doma premerat naprava ci je ako tak rovna na prirubach :)
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod vik2 » pon srp 19, 2013 20:43

Nevím jak konkrétně tento svařenec. Ale kluci co převařují nápravy. Například na LC80 dávají dopředu zadní dif. Tak prej pomáhá, když je náprava křivá, udělat svár na opačné straně a ohne se z5. Samozřejmě je to laborování a vyžadujě to čas.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod Dusan » pon srp 19, 2013 22:10

Hlavne po tom prevareni trerba cakat kym to ochladne co dost trva
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: zadní pevnostní náprava

Příspěvekod Majo » úte srp 20, 2013 09:54

Myso mi posielal nejake fotky ako to robia Madari na VFTS a to je taka kolajnica, uchytene je to po stranach a takisto v strede v dierach pre diferak. U Nivy v terene je skoro jedno aku ma na zadku geometriu, tu asi fakt ide len o to aby sa to neprehlo do praveho uhla, ale u VFTS im ide o kazdy stupen. Ked to nechas aj vychladnut upnute, bude to OK
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků