Lada 2.0 (1951ccm)

Moderátor: Moderátoři

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod luboš » sob kvě 02, 2015 20:06

:shock: :shock: :shock: 2.0 a ještě turbo? jakej bude přetlak? udrží to spojka, hardyspojka převodovka... Já mam pouze 1.7 0,5Bar a na jedničku mam strach šlápnout napodlahu :D co kompresní poměr? když by si chtěl někde mam vzorec na výpočet kompresního poměru přeplňovaného motoru. Hodně štěstí :)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Majo » ned kvě 03, 2015 10:15

kompresny pomer mam momentalne mensi nez seriovka a este dam hrubsie tesnenie aby som to supol na nejakych 8,nieco malo :)

Spojka je jednoducha zalezitost :) Zotrvacnik na Chevy Nivu 1.8i je vacsi, ale napriek tomu pasuje(na motor, do spojkoveho kosa, starter...), pritlacny tanier je 215mm, lamela ma siroke oblozenie. Mam ju uz na dvoch motoroch...

Prevodovka sice nie je ziadna slava, ale ovela horsi je pre nu motor 1.9TD, ktorym sa Niva osadza bezne. Ked ju odkuri, jednoducho ju zgeneralkujem alebo vymenim, nic nove :-D

S pretlakom budem experimentovat, rovnako ako s vackou(v rusku sa da zohnat aj "turbova") :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod luboš » ned kvě 03, 2015 10:51

Kolik má ta 1.9TD kroutící moment? k přeplnovanejm motorum se používaní tupější vačky ale to bych asi neřešil. Je pravda že převodovka by měla vydržet víc jak přilnavost pneumatik.
Nebylo by jednoduší a levnější použít klasickej motor 1.7 a větším přetlakem ? výkon by byl stejnej.
Přílohy
70b.jpg
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Cory » ned kvě 03, 2015 11:02

Tak pre osobak ta 1,7 s turbom bohate staci, ale na nivu by to bolo podla mna slabe. Aj ten atmosfericky 2,0 sa v nej zapoti...a inak nielen Chevy 1,8 mali tie velke zotrvaky a spojky, ale aj 1,7. Dokonca mam takyy pocit, ze do Chevy sa davala len 1,8 od z Opla. Zigulacka 1,8 sa davala do klasickej Nivy, resp do dlhej, a do Nadeždy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Majo » ned kvě 03, 2015 18:03

Ti co sa previezli v Orechu(06ke) s motorom 1.9 predtym, nez som ho supol do Nivy vie, ze to islo paradne. A ti co sa nasledne previezli s tym istym motorom v modrej Nive, vedia, ze ho to auto totalne "zabilo". Prevrtanie na 2litra neprinieslo nic svetoborneho - ide to zhruba ako seriova 1.6ka pripadne horsia 1.7micka zigulak. Osadit klasicky motor 1.7turbom a dobre to odladit by asi slo, ale urcite nestacilo. A keby aj, ja by som to nerobil bez vybrusu. A ked uz vybrus, tak preco nie rovno aj vyssia kluka a vytazit z toho vsetko co sa da? Ked budem robit najblizsi motor, bude to kluka 90-92, aj 88 sa mi uz zda malo. Objem proste nicim nenahradis. Turbo je len zufalost, po ktorej musim siahnut(hoci ho nemam nejak extra rad), ked chcem mat primerane vykonnu seriovku(co u mna znamena, ze tam nedavam motor inej znacky - nejaku V6, ktora by tam bila do oci hoci je dost mozne, ze Chevy tak nakoniec skonci, ale zatial nepredbiehajme, uvidime ako pojde toto vo finale...)

1.9TD montovany do Nivy ma 195Nm

Do Chevy sa montovala 1.7i spociatku so seriovou spojkou a "nivacka" 1.8i s velkou spojkou, po prvom facelifte(2009) to uz bola 1.8i Opel v kombinacii so specialnou prevodovkou(hlavna a pridavna prevodovka je vcelku) a "stara" 1.7i uz s velkou spojkou z 1.8micky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Atex » pon kvě 04, 2015 07:33

Vyšší těsnění? Aby ti detonačka neodkrádlovala motor dříve než ho otestuješ :-/
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Majo » pon kvě 04, 2015 16:34

vyssie znamena 1,3 - 1.5mm. Na 1.9ke som mal 2.5mm medene.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod luboš » pon kvě 04, 2015 18:54

Já vím niva je těžká, myslel jsem to takle když je motor 1.7 s přetlakem 0,8bar tak dá zhruba stejnej výkon jako 2.0 s přetlakem 0.5 bar
tak nejni jednoduzsi puvodni kubatura a větší tlak? 2.0 je pěknej unikát už sám osobě.
Těsnění pod hlavu 1.6 má sílu 1.8mm, těsnění 1.7i má 1,2 (použité) jestli dobře pamatuju. Já jsem si nechal udlat těsní 1.5mm sandwich se tomu říká plech,těsnící materiál,plech stálo 700Kč
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Cory » pon kvě 04, 2015 19:27

To dat rovno 2,0 na vacsi tlak, nie? :D Robota viac menej stejna.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod luboš » pon kvě 04, 2015 19:37

A 200 koní je vestáji :D , vstřikování bude z lady upravené?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Majo » pon kvě 04, 2015 19:51

ano. Zacneme s Bosch M7.9.7+ a uvidime co z toho dostaneme. Tlak by som chcel na zaciatok 0,4 a potom mozno zvysim na 0.6... viac zatial v plane nemam. Roztopene piesty som uz mal, nemusim sa opakovat.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada 2.0 (1951ccm)

Příspěvekod Cory » pon kvě 04, 2015 21:29

Ak budem mat cas, tak tento tyzden skusim cipovat 7.9.7+, ak to pojde, tak ti venujem RJ na skusebne ucely :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků