od Majo » ned kvě 03, 2015 18:03
Ti co sa previezli v Orechu(06ke) s motorom 1.9 predtym, nez som ho supol do Nivy vie, ze to islo paradne. A ti co sa nasledne previezli s tym istym motorom v modrej Nive, vedia, ze ho to auto totalne "zabilo". Prevrtanie na 2litra neprinieslo nic svetoborneho - ide to zhruba ako seriova 1.6ka pripadne horsia 1.7micka zigulak. Osadit klasicky motor 1.7turbom a dobre to odladit by asi slo, ale urcite nestacilo. A keby aj, ja by som to nerobil bez vybrusu. A ked uz vybrus, tak preco nie rovno aj vyssia kluka a vytazit z toho vsetko co sa da? Ked budem robit najblizsi motor, bude to kluka 90-92, aj 88 sa mi uz zda malo. Objem proste nicim nenahradis. Turbo je len zufalost, po ktorej musim siahnut(hoci ho nemam nejak extra rad), ked chcem mat primerane vykonnu seriovku(co u mna znamena, ze tam nedavam motor inej znacky - nejaku V6, ktora by tam bila do oci hoci je dost mozne, ze Chevy tak nakoniec skonci, ale zatial nepredbiehajme, uvidime ako pojde toto vo finale...)
1.9TD montovany do Nivy ma 195Nm
Do Chevy sa montovala 1.7i spociatku so seriovou spojkou a "nivacka" 1.8i s velkou spojkou, po prvom facelifte(2009) to uz bola 1.8i Opel v kombinacii so specialnou prevodovkou(hlavna a pridavna prevodovka je vcelku) a "stara" 1.7i uz s velkou spojkou z 1.8micky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4