Přizvednutí nivy

Moderátor: Moderátoři

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Crocodile » stř říj 21, 2015 07:19

Hlavně nikoho v Milovicích nenaštvi :D známému tam přejeli Nivu BVPčkem :D
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » stř říj 21, 2015 13:21

Majo píše:Vyzerá, že to pracuje vcelku solídne, tak predpokladám spokojnosť? Aké si mal pocity Z fungovania podvozku v Milovicich?


Spokojenost! Samozřejmě je po pořád kam to zlepšovat. Mohli by to víc křížit, to je jasné. Vzadu to visí na tlumičích - jsou Nivácké.
A pocity? Parádní! Nikde nic nevrže, nepraská, nekříží se.. Kola se pohybují normálně, geometrie zůstává, všechno brzdí a funguje, jak má.
Nájezdový a prejezdový úhly jsou parádní. V Milovicích jsem vyjel a projel vše, na co jsem si troufnul (takže terenní vlastnosti vozy jsou omezeny pudem sebezahovy a vozuzachovy řidiče) takže taky spokojenost.. Je teda pravda, že bylo sucho takže v plátě jsme toho moc nenajezdili..

Crocodile píše:Hlavně nikoho v Milovicích nenaštvi :D známému tam přejeli Nivu BVPčkem :D


Fakt? :-D Co provedl?
Tak já se tam s klukama (některýma) znám a vycházíme dobře.. Tak snad to nehrozí....:-D
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Crocodile » stř říj 21, 2015 17:59

No na tankodromu myslím dlužil peníze za pronájmy prostor pro airsoft, ale detaily nevím.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » stř říj 21, 2015 23:26

Crocodile píše:No na tankodromu myslím dlužil peníze za pronájmy prostor pro airsoft, ale detaily nevím.


Aha, tak to možná chápu..
"Přátelé buďme, dluhy si plaťme"
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Pertlik » úte lis 24, 2015 15:37

Zdarec pročetl jsem cele tema a chci se zeptat jda by nekdo nemel na prodej sadu nebo kontakt na nekoho kdo by prodaval sadu na zvednuti nivy o 5cm. Podlozky pod pera dozadu a dopredu asi nebude problém ale co nemohu nikde rozume sehnat je toto: http://www.ebay.com/itm/Lada-Niva-Front ... l6&vxp=mtr

Dik za případné info :-)
Pertlik
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř zář 09, 2015 11:50

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte lis 24, 2015 16:34

proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » čtv lis 26, 2015 16:47

Pertlik píše:Zdarec pročetl jsem cele tema a chci se zeptat jda by nekdo nemel na prodej sadu nebo kontakt na nekoho kdo by prodaval sadu na zvednuti nivy o 5cm. Podlozky pod pera dozadu a dopredu asi nebude problém ale co nemohu nikde rozume sehnat je toto: http://www.ebay.com/itm/Lada-Niva-Front ... l6&vxp=mtr

Dik za případné info :-)



Čáu, pokud nemáš problém sehnat podložky pod pera dozadu nebo dopředu, tak by neměl bát problém sehnat ani toto:-)
Nemusí to být takhle vyřízlé, já to mám třeba normálně kulaté.
Někdo to prodával na bazoši myslím jako komplet sadu.
Já si to nechal vysoustružit. Předním pružinám jsem podložil dolní misky klínkama.
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » čtv lis 26, 2015 16:50

Jarda_NIVA1.7 píše:proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?


Myslíš na mojí Nivě?
Mezi čepem a ramenem nic nemám. Mám mezi čepem a těhlicí..
Co myslíš?
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » stř led 27, 2016 16:19

Jako zajímavé řešení řízení při zvednutí by mohlo být použití těchto čepů.

Tyhle jsou z DAFu, ale vyrabí se i na MAN - takže o pevnost být pochybnosti nemusejí.
Jestli se vyrábí v rozměrech použitelných pro Nivu netuším, úplně jsme to nezkoumal.
Je to spíš pro inspiraci protože jsem si vzpomněl, jak Majo psal o různách pokusech jak to svařit atd...
Asi by se muselo upravit táhlo na těhlici ale mohlo by to být funkční řešení.
Přílohy
Kloub kulovy 1699400_5058.jpg
Kloub kulovy 1699400_5058.jpg (31.12 KiB) Zobrazeno 1866 krát
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř led 27, 2016 20:57

wwwwenca píše:
Jarda_NIVA1.7 píše:proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?


Myslíš na mojí Nivě?
Mezi čepem a ramenem nic nemám. Mám mezi čepem a těhlicí..
Co myslíš?

nene, myslel jsem v tom odkazu, co dal Pertlik
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod wwwwenca » čtv led 28, 2016 14:51

Jo aha:-)
No ta podložka vlastně může být různých tvarů. Jde hlavně o podporu čepu a šroubů.
Asi záleží na tom, jak se to komu dobře vyrábí:-)
Uživatelský avatar
wwwwenca
 
Příspěvky: 114
Registrován: čtv říj 03, 2013 22:30
Bydliště: Praha - západ

Zvednutí Nivy - poloosy

Příspěvekod boondyk » úte úno 09, 2016 20:52

Ahoj všem.
Koupil jsem si set na zvednutí Lada Niva o cca 4.5cm vpředu a 4,5cm vzadu.
Vzadu je vše bez problémů.
Na přední části se mi stalo, že my vyjela levá poloosa.
Může to být způsobeno zvednutím podvozku?
Po zvednutí jsem musel nechal vyměnit vnitřní kloub, protože byla prasklá manžeta a cvakal - už i před zvednutím.
Poloosa vyběhla na silnici v mírné levotočivé zatáčce.
Může to být způsobeno tím zvednutím nebo?
Díky všem za možnou radu.
Dají se sehnat delší poloosy?
Přílohy
K800_IMG_5356.JPG
K800_IMG_5355.JPG
K800_IMG_4163.JPG
K800_IMG_4162.JPG
K800_IMG_1300.JPG
K800_IMG_1295.JPG
K800_IMG_1291.JPG
K800_IMG_1290.JPG
K800_IMG_1289.JPG
K800_IMG_1288.JPG
boondyk
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát srp 17, 2012 07:30

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Majo » úte úno 09, 2016 22:20

chyba ti tam poistny kruzok, ktory brani "vyjetiu" polosy, to je cely problem.
a mozno je to este skombinovane nespravne nastavenou geometriou(najma odklonom)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

přizvednutí jen o 6cm

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob čer 04, 2016 16:24

Zdravím všechny
Omlouvám se předem za založení již probraného tématu.
Ale pročetl jsem si vlákna k tomuto tématu několikrát.
Líbí se mi metoda prodloužení těhlice a ne podložení čepu, je to pěkně vysvětlené...
Chtěl bych se zeptat... pokud bych takto prodloužil těhlici o 6 cm znamená to že kromě podložení mysky pera klínem musím dát nad pero podložku 6 cm? Nebo menší? Pochopil jsem že je dobré dát delší tlumič, je to nutné v tomto případě? Případně se chci zeptat, zda je to vše, nebo musím řešit nějaké další prodlužování nějakých tyčí a tak...
Mě jde jen o těch 6 cm víc nepotřebuji...
Pokud jde o zadek, tak bych dal tlumiče z terana2, 6cm podložky nad pera a nevím zda to stačí, nebo musím řešit zase i jiné věci?
Nebo zda to je blbost a podložky musí bý nižší a musí se přizvednout misky... Předem děkuju za ochotu znovu odpovídat na již probrané téma, ale jsem začátečník, nivu mám do práce a potřebuji ji mít s stk tak to nechci s úpravami přehánět...
Také se chci zeptat zda někdo nemá zkušenost s delšími pery na zadek od firem co nabízí certifikované přizvednutí s delšími pery a tlumiči?... Je to sice dražší ale snad účinný?...
Díky
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte čer 14, 2016 15:17

No tak to zkusím konkrétněji, zase jsem se kousek posunul v plánech s mojím vozem...
Chtěl bych se zeptat těch kteří si nechali v souvislosti s přizvednutím vzadu dělat delší pružiny v tý plzni... jak to jezdí a jak dlouhé tam máte...??? byly broušený? o kolik se to zvedlo? já bych plánoval tužší, kvůli nákladům...
pak jsem našel přiloženou nivu, snad na fotce... má vpředu sešroubovaná (v místě uchycení mysky na pero) ramena tak že z vrchního chybí část s čepem a spodního ta část s uchycením ramena... máte s tím někdo zkušenost? nebo alespoň představivost zda je to dobrý? mě se to jeví tak, že se tím zmírní zalomení čepu při snížení... a nejspíš se nemusí podkládat ty mysky s perama...?
předem díky za jakýkoli informace!
Přílohy
Bez názvu.jpg
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků