Přizvednutí nivy

Moderátor: Moderátoři

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Luděk Musil » čtv úno 09, 2017 08:51

Hoši - nemáte strach při takovým vykřížení, že Vám kastle půjde do vrtule :?: :scratch: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » čtv úno 09, 2017 12:50

No, stach mám jenom když tam naložim metr bukoviny a jedu přez nějaký kotrmelce :mrgreen:
Jinak se nebojim, myslím že ta kastle z 05 roku drží... Kolikrát jsem měl s origo podvozkem kolo v luftě, a teď po úpravě je víc na zemi, takže tý kastli to jenom prospělo... Doufám :lol:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod martas » čtv úno 09, 2017 19:12

Luděk Musil píše:Hoši - nemáte strach při takovým vykřížení, že Vám kastle půjde do vrtule :?: :scratch: L.


Kroutí se, ale jenom maloučko :mrgreen:
To se mi víc kroutí škodovka když jedu po hopstrádě D1 :lol:
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Majo » ned úno 12, 2017 10:47

Ja nakladam meter dreva aj do tej zelenej od Tommela, o ktorej som od kamarata pocul, ze je to asi najhrdzavejsie pojazdne auto ake kedy videl. Samozrejme, ze sa to kruti, hlavne 1,7micka s inym kufrom. Ale nicomu to nevadi(maximalne vrzgajucim plastom v interieri)...
Ondra1,7mpi píše: Majo ty máš už tyto pružiny takto vyzkoušene? Asi jsem měl dát na tvá slova že 10,5 závitu by stačilo, nebo snad zkusit i jen 10. Tak snad zase příště, on se zas někdo najde kdo to bude v invelu řešit...

Este nemam, nejak neni cas ich dopravit poslednych par kilometrov :lol:
A ja som dost velky blazon, aby som sa o nejaky cas pridal znova. Aut na skusanie roznych prevedeni mam dost :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon úno 13, 2017 07:21

ja zjistil trhlinu nad dverma v ruzku smerem k celnimu oknu, tam co jim praskaly ty zlute trabanty... tak to budu muset preplatovat, to je od tech skoku s nalozenym autem a dopadem na jedno predni kolo :(

Budu muset nafotit, jak mam vysokou ted dlouhou nivu jeste s 3cm podlozkama od Martase, kdyz je prazdna... uz nikdy nebudu tahat tolik kramu s sebou - staci zadni ploosa, altik, elektrika kolem motoru a zadni kosti, starter je taky zbytecne tezkej, tak poridim kliku :mrgreen:
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon úno 13, 2017 11:09

Ona jde 1,7 natočit klikou? To by bylo super... Jesli máš korunu na zbyt kup delší a silnější pružny, myslím že to líp kříží než s podložkama...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Mara » pon úno 13, 2017 12:21

Ta klika uz mi taky nejakou chvili lezi v hlave. Co ted mam nejistou baterku, tak by klika se zbytkem proudu v baterce mohla zabrat. Nikdy jsem auto klikou netocil, tak nevim jakou paku by to chtelo, jestli staci treba upravena klika na kola. Asi to chce prehodit matici klikovky za starou se zuby, jestli to jde ( jestli ty zuby nejsou soucasti klikovky? ). A hlavne aby kliku pustily, jinak to nemusi byt zdrave. Potom jen dat spz na odklapeci panty a snad hotovo.. :)

/////

Lud'ku: Co jsem sundal naraznik a na diru pro kliku pod spz koukal jak na zjeveni, ze to dneska jeste nekde je, tak tusim to chce akorat dostat se pres celo za naraznikem. Jde to pres nejakou predni vyztuhu az pod chladicem u Nivy. Potom uz jen tocit a v lepsim pripade nebyt natacen :mrgreen:
Naposledy upravil Mara dne pon úno 13, 2017 13:28, celkově upraveno 1
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon úno 13, 2017 13:04

Ja několikrát točil starou oktávku, část do auta cca 40 cm páka ne více než 20 cm a držátko, ty zuby na šroubu kliku pustily byly takové jednostranné, z jedné strany žlábek a ze zadu šikmina, která ten protilehlý zub kliky vyhodila.
Také by se mi to hodilo, já vozím pro jistotu nabytou baterku... Ale klika by byla lehčí :D
Skoro to vypadá na nové téma, staronové :mrgreen:
Skoro lituju toho že jsem před cca čtvrt rokem poslal dvě kliky s jednou octavií do světa... :cry:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Luděk Musil » pon úno 13, 2017 13:06

Klika, která byla součástí výbavy modelů 2101 a 2103 (plus deriváty) úplně stačí.
K tomu chladič s dírou, udělat díru do čela a nárazníku, vyměnit matici na klice za ozubec a můžete točit do roztrhání těla :D . L.
Edit: jako chtělo by to změřit, jestli to vychází přes chladič a nárazník ... u břichoplazů to tak vycházelo :idea:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon úno 13, 2017 13:18

Já se teď nepodívám, válím se v lázních... Tak to je super, chladič tedy zústává... Video s klikou na autě z 2005 by mělo na jútúbu docela úspěch :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Majo » pon úno 13, 2017 15:54

ta matka navyse pasuje iba na bezservove modely...


a k tomu nalozenemu expedicnemu autu..... niva zvladne vselico, ale jej vaha je jej najvacsou vyhodou. A jazda v terene s plne nalozenou, to je pre nu zabijak. Mnoho komponentov nie je natolko dimenzovanych.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon úno 13, 2017 17:18

No jo, stačí se zeptat Maja, ten ví snad všechno...
S tím servem jsi mě ale nepotěšil, mám ho tam :(
S tou jízdou s náloží v terénu máš naprostou pravdu, stačí poslouchat zvuky a vnímat chování auta, a je hned jasný že se jí to nezamlouvá, já proto jezdím pomaleji než krokem, vozím dřevo a snažím se vždy nalézt nejschůdnější terén... žádný velký zlomy apodobný kotrmelce s náloží jí nelákají... Jo s vykuchanou, to je jiný :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Majo » pon úno 13, 2017 19:53

:oops: neviem všetko ani zďaleka, navyše moja pamäť má problém si zapamätať detaily, len som už celkom dosť veľa vecí v Ladách poskúšal. Toto konkrétne som vyskúšal, keď som mal chvíľu z núdze v Nive motor 1.3, pretože to bol jediný motor, čo som mal doma v celku a potreboval som ostať pojazdny. A práve tú matku som musel vymeniť, keď som pridával remenicu na servo -bola krátka. Ono je tam medzi remenicami pridaná ešte megapodlozka....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob dub 01, 2017 18:52

Zdravím všechny...
Po přizvednutí předku o 3 cm se při normálním režimu nic moc nezměnilo, ale při jízdě na redukci a uzávěrku se projevuje takové bouchání, cvakání, ťukání od předku v místě pod nohama a okolo př. difu. Já to při normální jízdě cítím lehce jenom v rejdu a malé rychlosti. Já jsem si myslel, že to jsou ty homoklouby... Je to možný? Projevuje se to tak? A jsou to ty klouby u difu, nebo ty u kol? Nebo to může něco být v difu?
Díky...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Přizvednutí nivy

Příspěvekod Majo » sob dub 01, 2017 20:36

Ak zdvihnes nivu, ktora uz ma nieco nabehane, tak to bude lupat hodne. Robia to casto vsetky 4 homoklby, ale ak ti to robi viac v rejde, tak to budu vonkajsie. Vymena za nove sice pomoze, ale je to viacmenej zbytocna investicia, samotne lupanie nic nesposobi, len to vie pekne zneprijemnovat jazdu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků