Majo díky za reakci:-)
Jinak o prohnutí zadní nápravy a pak dalším prohnutí následkem vaření jsem četl.
Taky jsem se dočetl, že by na to měla být nějaká masivní konstrukce do které by se měla náprava upnout aby se právě nezohla.
No upřímně si myslím, že pokud to jakkoli upneš, budeš to vařit nějak bez rozmyslu a stáhne se tak ta kostrukce to udrží v rovině ale když to pak sundáš, jak jak bude napružená, stejně se bude ohybat, jak to budeš povolovat.
Já si vyrobil jenom taková měřítka abych zjistil, zda je ohlá a nebo zda se ohla.
Na vystužení jsem použil jakl 60x60x40mm uřízlý a nasazený až skoro ke sváru nápravy. Nejdřív jsem navařil jakl u kola (na zesílené místo, kde předtím seděla miska na pružiny) a pak jsem jej navařil u diferáku. Pak jsem navařil ten most přes diferák nad tím "odvzdušňovákem". Všechny tyhle sváry jsem dukladně provářel protože tam bych řekl, že se to nemá úplně moc kam hnout.
Strany nápravy (Od diffu ke kolům) jsem pak vařil bodově (protože tam zkroucení hrozí podle me nejvíc). Každý svár co 4 cm a vždycky jsem nabodoval a pak hned znova na druhé straně (jako na té samé straně nápravy ale jakoby na proti sobě).
Každý svár jsem nechal úplně vychladnout - i několik hodin. Prostě jsem si vždycky udělal 4 sváry (dva na každé straně nápravy proti sobě) před koncem práce v dílně a šel pryč. Tu nápravu jsem vařil takhle asi týden.
No a výsledek? Ale měřiděl se neohla, poloosy se točí hezky volně.. No já myslím, že je to ok..