Stránka 1 z 1

da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: stř pro 14, 2011 23:22
od karcis
Zdravim. Da sa prerobit sytic automaticky, na manualne ovladany ??? Ako funguje automaticky sytic-teda kedy sa vypne? Pri akej teplote motora,alebo na com to zavisi ? Dakujem

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: stř pro 14, 2011 23:24
od Křečík Barbuška
Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: čtv pro 15, 2011 07:18
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.

Koko - zapomenout nemusí, má to ale své ale ... :lol: .
Musela by to být o trochu větší prerábka - vyměnit celou elektroniku za mechaniku :idea: , tzn. vyměnit vstříkování za karburátor, elektronické zapalování za rozdělovač a cívku ... takže ať radši zapomene :D . L.

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: čtv pro 15, 2011 17:25
od karcis
Ok. Zabudnem na to :roll:
Pytal som sa preto, lebo mam pocit, ako by mi zbytocne dlho isiel motor na sytic. A este jedna vec, pocas jazdy ked vyradim rychlost, tak mam otacky volnobezne okolo 2000ot a klesnu na normal az ked zastavim auto. Proste pocas jazdy su vyzsie, ale ked zostanem stat na mieste, okamzite su normalne. Dakujem

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: čtv pro 15, 2011 19:06
od Kolben
Tak mě napadá, nemůže to dělat čidlo otáček motoru? Check engine svítí, chyby máš vyblikané?

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: čtv pro 15, 2011 20:16
od Majo
to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: pát pro 16, 2011 19:36
od karcis
Tak potom je to asi normalne :D . A chyba motora nesvieti..

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: pon pro 19, 2011 16:14
od veliz
Majo píše:to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...


Mě otáčky klesají na volnoběžné i za jízdy, jakmile vyhodím kvalt.

Jinak z hlediska spotřeby - někdy je lepší vyhodit kvalt, jindy zase brzdit motorem. Motorem brzdím tehdy, pokud brzdit skutečně potřebuju, což je obvykle z prudšího svahu, před zatáčkou apod. Někdy ale potřebuju využít potenciální energii a dojet co nejdál. Používám tedy obě techniky - jak brzdění motorem tak jízdy na neutrál.

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

PříspěvekNapsal: pon pro 19, 2011 22:46
od Majo
Ale Ty mas MPI, rovnako ako ja, tam je to uz normalnejsie urobene/hlavne preto ze je to BOSH :-D
Jednobod je vlastne GM upravovany rusmi, tam je to co kus to ine spravanie, ale spravidla plati, co som pisal.