Jarda_NIVA1.7 píše:No stovka to tak mela, ale dalsi zadohraby uz vse vzadu.
Vždycky bylo, že modely Škoda 100 byly modernizovány mj. i tím, že nádrž se přesunula mimo deformační zónu vozidla do jeho středu, kde je riziko jejího poškození nejnižší.
A taky bylo, že rezervní kolo umístěné nejprve v zavazadlovém prostoru (1000 a 100), později pod podlahou (105-136) je SOUČÁSTÍ deformační zóny vozidla.
Niva je koncepčně z roku 1975-1976, to mi přesun nádrže pod zadní sedačky moc nesedí, nebo byli opravdu zemí kde zítra znamená včera.
Zatímco rezerva nad motorem, mi zase přijde že včera znamená zítra, protože když při čelním nárazu nenapochoduje řidiči do zubů kapota, napochoduje tam rezerva.
https://www.autotitre.com/forum/Lada/Ni ... 2238p1.htmviewtopic.php?f=63&t=16788https://www.youtube.com/watch?v=5-nOPvXiIWQ
Bílý LADA a okřídlená spol.