Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
23
70%
Chtělo by to víc
10
30%
 
Celkem hlasů : 33

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » úte lis 15, 2016 21:55

tie verzie su vlastne dve, to mi povodne nedoslo.... to co sme dali je diesel 21215
chevy ma uchytenie na stabilizator od spodneho hlinikoveho dekla, ktory je trochu iny.... takze 2123:
Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6459
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » stř lis 16, 2016 07:51

taky zajimava varianta. Mi se libi ty 2 predchozi nosniky, ty bych pripevnil pres gumu, at se to trochu odtlumi a spodni dekl bych doplnil o silnejsi plech (prisroubovany pres ten puvodni) a ten by se nasrouboval na ty 2 nosniky. Kdybych chtel vyradit stabilizator, tak jej zkratim za uchyty, at zbytek drzi dif (pripadne mam nahradni stabik.).
Tak by me zajimalo, s cim vyjede z dilny wwwenca :D
Me ceka momentalne zprovoznit kousaci se zadni dif. A nez sneze snih tak mezitim tunim Cuka a Geka skiboby, na nejaky ten DownHill :roll:

Diky za konstruktivni nazory:) Kdyby na ty drzaky za cas prisel pevnostni obal, tak by mu na nich nemuselo byt spatne Na ten plechovy obal by jeste taky nejake dalsi prichyceni k nosnikum slo asi dovarit. Sice je to nejaka vaha navic, ale reseni zajimave a trochu odtlumene.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 717
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » stř lis 16, 2016 13:10

tie dva nosniky su original vybavene "silentblokmi" povodne urcenymi pre spodne oko predneho tlmica 2121. Je to silentblok vnutri i zvonku oplechovany. Ale v podsatet pri vyrobe by tam slo osadit cokolvek obdobne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6459
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod martas » stř lis 16, 2016 22:38

Něco pro inspiraci, akorát ty štefty bych za sebe radši vytočil než uřezal... Jinak nic složitého na výrobu, ale za sebe nevidím moc velký přínos... nevím :?
https://www.youtube.com/watch?v=1nWTaO8kN4k
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 489
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » sob lis 19, 2016 19:27

tak proti pevnostnimu ne, ale ja bych do toho i sel, horsi, ze mam vyhozenej stabik... nebo jestli by stacilo stabik vyrezat a nechat tam jen tu tycku
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 622
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod martas » sob lis 19, 2016 20:41

Jarda_NIVA1.7 píše:tak proti pevnostnimu ne, ale ja bych do toho i sel, horsi, ze mam vyhozenej stabik... nebo jestli by stacilo stabik vyrezat a nechat tam jen tu tycku


Jdeš na to správně, Honza Štěpánek to má na tej svej ropě taky tak... Pevnostní je pevnostní, ale pokud bych dělal tohle tak bych ty silembloky na čem to bude držet trošku posílil...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 489
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » pon lis 21, 2016 13:17

Koukal jsem na ty videa vyše a na jednom je zluty pevnostni obal s robusnimi uchyty na napravnici a na stabik, to vypada dost dobre. Ty dizlacke origo drzaky uz jsou sehnane, jsou docela dost bytelne, ale co s nima pry byly zkusenosti, tak nechat hlinikovy dif jen na nich v origo upevneni je docela slabsi reseni. Takze to zkusim dochytit jeste o tu spodni plotnu a potom se uvidi, co by pripadne jeste slo. :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 717
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod hush » stř lis 30, 2016 13:21

martas píše:Něco pro inspiraci, akorát ty štefty bych za sebe radši vytočil než uřezal... Jinak nic složitého na výrobu, ale za sebe nevidím moc velký přínos... nevím :?
https://www.youtube.com/watch?v=1nWTaO8kN4k


Jak říkáš řezat štefty je prasárna a než se stím takto dělat, tak to ho rovnou vyměním za pevnostní, protože problém je v tom obalu a né tak v uchycení. I když mě na T3 odešel pajšl a obal zůstal neporušen :-)
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » stř lis 30, 2016 20:08

ja som tiez obal nikdy nezlomil, ale satelity ano.... ono je to asi o nahode...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6459
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » stř pro 21, 2016 09:56

Tak uz se dostalo párkrát na hupcuk. Zamrzle koleje lakatoše šikmo přejet nešlo a zustalo se nekompromisně viset (tady me napadlo mit tak nejake přejižděcí "desky"). Hupcuk s kurtou se da lehce dopředu i dozadu zapřahnout a neskutečně přijde vhod, ale do tunoveho zatiženi je dostačujici tak tak. Hodně našponuje a zbytek potřebuje pomoct koly. Co znám na 3.6t. tak je těžší, ale řekl bych, že je vhodnější.. :) :arrow:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 717
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř úno 15, 2017 21:15

Zdravím, Maro ty úchyty jsi sehnal kde? Případně vy ostatní, tu plotnu si vyrobit nebo se taky dá někde sehnat? Asi mě to taky čeká, nějak mi to při hrabání ve sněhu kope, přirovnal bych to k odcházející spojce, ale ta je v tomto případě zánovní, a navíc je tam spousta dalších věcí co to mohou způsobovat... Tuším uchycení difu...
Nemáte někdo výkres k těm komponentům?
Opel kadet 1,9D kombi po smrti, fiat punto 1.2 též kaput, BMW e46 318D, škoda Octavia 1,9D, Niva 1,9D. Bylo několik Nivuší 1,6, 1,7spi, MPI... Benzín ale raději leju do pily...
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 803
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » čtv úno 16, 2017 02:54

Ty jsem našel z kontaktu tady z fora (vrakoviste niva) tam kde to mas blize. Ale samotne uchyty jsou pry na tom mozna hure nez ty 3 hlavni srouby tak zatim cekam na vhodnejsi pouziti, dokud origo drzi. To uchyceni difu by melo byt videt, jestli drzi.
Ale kopani pri hrabani by mohly delat i tlumice. Jak je tlumic slaby, tak si kolo rado poskakuje.
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 717
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » pát bře 31, 2017 10:02

Jak jsou ty bocni drzaky difu z dizlacke, pripadne chevy verze, tak by me zajimalo, jestli necemu muze vadit jejich tloustka navic asi 5mm. Za drzaky se montuje ta cast poloos na 3 srouby a tech 5mm nicemu nevadi? Diky
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 717
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř dub 26, 2017 17:08

Zdarec
Dotaz, naviják má výstup konektor se třemy dírami, na to by měl přijít zapojit ovladač, ten nemám... Mam jen dálkový a ten funguje. Neměl by někdo návod jak je ta elektrika v tom ovladači na káblu řešená? Chtěl bych si ho dovyrobit, kdyby ten dálkový kleknul, tak mít takovou nouzovku... Díky za rady...
Opel kadet 1,9D kombi po smrti, fiat punto 1.2 též kaput, BMW e46 318D, škoda Octavia 1,9D, Niva 1,9D. Bylo několik Nivuší 1,6, 1,7spi, MPI... Benzín ale raději leju do pily...
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 803
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » pát dub 28, 2017 09:35

tri vodice = v jednom musi byt +12V a tie druhe dva su odvijanie a navijanie. Proste spinas to plusko bud s jednym alebo druhym vodicom.

V podstate sa s tym ani nemusis babrat. Staci v aute vozit spinku na papier a ked ti umrie baterka v dialkovom, tak to nudzovo vies spojit aj tym :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6459
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků