Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
25
71%
Chtělo by to víc
10
29%
 
Celkem hlasů : 35

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř kvě 18, 2016 09:38

Majo píše:Stačí Ti ochota investovať sumu, ktorá sa podobá bazarovym cenám Nív a môžeš si vyberať... :-)

:))) ja uz do te svoji investoval nekolikanasobek toho, za co jsem ji koupil :) ale mohl jsem možna vybrat lepší základ, co se týče koroze, ikdyz vlastne takova tregedie to taky neni... :) a leštenku někde ohlomejzdavat o vetve, to by mi bylo lito...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA foto

Příspěvekod miro263 » stř čer 29, 2016 15:03

presunute z "NIVA FOTO", reakcia na kolesa 235/75 15

+ 4x poloos k tomu s 50% zlavou?
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Re: NIVA foto

Příspěvekod Majo » stř čer 29, 2016 19:10

Ja mám väčšie kola a polos 24ku som nezlomil ani jedinú. Satelity v dife áno, ale to bol trošku extrém. 22jky lamem na pockanie
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA foto

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv čer 30, 2016 05:45

2 Majo:
hmm, tak ted nevim, co je lepsi, jestli 24ky a hlinikovej dif nebo 22jky a pevnostni dif :/ ja uz byl rozhodnutej dat pevnostni, ikdyz s hlinikovym nemam zadnej problem a to jsem i 1000km najel jen na predek, teda az na odtrzene uchyceni na strane prave poloosy

ona i ta moje felda s elektronickou uzaverkou ma jemnejsi drazkovani, nez klasika a poloosa na ni se necha sehnat jen origo za 6tis. kc :/
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA foto

Příspěvekod Mara » čtv čer 30, 2016 06:06

To by me do budoucna taky zajimalo, ty 24. Asi nej je pevnostni dif i s hrubsima polosama, ne? Zatim mam standart, ale k pev. difu i tem poloosam bych se rad dopracoval. Houby o tom vim, ale prohodit 22 za hrubou jde jen tak, nebo to obnasi i jine dily navic?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: NIVA foto

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv čer 30, 2016 06:30

2 Mara:
a jak to das dohromady? taky o tom vim neco jen z pokecu a procitani tady prispevku a samozrejme z moji prace, kde se mimojine zabyvam pevnostima analyzama. Kdyz se dava pevnostni dif, tak pouzijes zadni dif. a tam jde dat prave jen drazkovani 22 (ktere je na zadku na vsech difech), je hrubsi, je tam vetsi vrub a mensi prumer jadra, takze to bude pevnostne horsi nez ty 24ky... a 24ky asi jen k hlinikovemu difu, nevim, jestli by to slo nejak nakombinovat v difech, ale docela o tom pochybuju
No ja mam stejne hlinikovej a 22ky, takze ten pevnostni by byl urcite prinosem, ale jestli by nebyl vic prinosem novej hlinikovej na 24ky a 24ky poloosy. Zatim mam sehnane jen pro 24ky naboje.
p.s.
zamena poloosy obnasi jeste zamenu difu a naboje...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA foto

Příspěvekod Mara » čtv čer 30, 2016 07:39

To je otazka, jestli hlinikac 24, nebo teda pevnostni 22 ze zadniho. Tady by to asi bylo o zkusenostech a vysledcich. A nebo jsou mozna nejake jine moznosti, ale ty nevim a asi by se menila i porizovaci cena. Ta Niva z fotky je hodne pekna, i ty starsi narazniky se mi libi..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: NIVA foto

Příspěvekod Majo » čtv čer 30, 2016 11:36

:-) Jedine spravne riesenie je pevnostny obal s velkym vnutrom(vnutro pasuje predny/zadny/hlinikovy/pevnostny lubovolne), ale rovno 4satelitovym, co u nas sa da jedine na objednavku a potom je s predkom pokoj... Vsetko ostatne ma niekde slabinu. Ja som roztrhol satelity este v hlinikovom obale, tak som dal stary dif, co bol po ruke, samozrejme aj s tenkymi polosami a za dva roky spravil asi 6 polosi. Pri kazdom brutalnejsom vyjazde jednu :-)

pri vymene 22/24 a naopak sa menia aj naboje kolies, ale samozrejme da sa to aj inak pokombinovat, len to uz su zbytocne kombinacie neprinasajuce zisk...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » čtv čer 30, 2016 12:48

Takze reseni by bylo:) nejlepe jednou upravou to vyresit a "od predku by byl pokoj". Zatim od nej docela pokoj mam, ale ta myslenka, jestli slabsi dil auta zrovna vydrzi by se nekam odsunula. Jen teda, abych tomu zkusil porozumet, tak pevnostni obal je mysleny teda predelany zadni, nebo neco jine, nekym vyrabene (firmou, nebo tak nejak). A do toho zadniho obalu v predu se teda da vnitrek na 24? To uz se ten pevnostni na to prizpusobuje jinak, nez na 22 a pasuje tam potom nejaky seriovy kus difu s 24. :rolleyes: :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod miro263 » čtv čer 30, 2016 12:57

chalani 4x4 M ( teda co sa aktualne predava) nema uz by default 24rky? nieco sa mi mari, ze to bolo medzi zmenami.
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv čer 30, 2016 13:09

2 Majo:
ten pevnostni obal s velkym vnitrkem, to je taky z nejake zadni napravy (od urciteho roku?) nebo to je neco specielne vyrobene?
ja mam celkem 3 zadni napravy - 1x z r.1999, 1x z nejake 1.6 a na aute mam z 2006 se zesilenyma poloosama
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv čer 30, 2016 13:11

miro263 píše:chalani 4x4 M ( teda co sa aktualne predava) nema uz by default 24rky? nieco sa mi mari, ze to bolo medzi zmenami.

jasne, ze ma, ale vepredu ma porad hlinikovej dif. myslim ty 24ky byly uz nekdy od 2003, jestli se nepletu, co jsem rozebiral 2006, tak ta uz je mela, ale bohuzel na me zbyly uz jen ty naboje a zadni naprava....
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » čtv čer 30, 2016 13:47

takze dily od roku 2003 by mely mit silnejsi osy v predu i vzadu? A teda jaky prumer maji zadni, to by nepasoval teda na 24 pevnostni obal od roku 2003 udelany, nebo hruska zadniho difu od 2003 (a ta by do starsiho obalu nesla?). //teoretik // z prace vim, ze se volant toci vlevo i vpravo:)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv čer 30, 2016 14:00

2 Mara:
zadni drazkovani je prave u vsech zadnich difu a poloos stejne, tzn. 22ky (zadni dif. tam muzes dat z jakejkoliv lady, potreba si jen pohlidat SP). Vzadu je silnejsi hridel poloosy a vetsi lozisko, proto Majo psal, ze dopredu se musi dat do toho velkeho pevnostniho obalu predni dif (vnitrek z hlinikoveho). Ja jen porad nevim, jak k tomu velkymu obalu prijit.... Me neprislo, ze by ta 2006 mela vetsi, ale nemeril jsem to.

Ale diky tomuto foru clovek ziska cenne informace, kdybych udelal predni pevnostni dif a mohl jsem pouzit jen 22ky a pak bych se dozvedel, ze jsem mel pouzit vetsi obal, tak bych byl asi hodne nastvanej.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » čtv čer 30, 2016 14:26

i upevneni toho obalu na napravnici by me zajimalo. Jestli elektroda, nebo co2 a jak moc to navrstvit, ale to hodne predbiham..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron