Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
25
71%
Chtělo by to víc
10
29%
 
Celkem hlasů : 35

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » ned led 10, 2016 22:30

nieco podobne mam aj ja. sebe som ho montoval uplne zapusteny(vyrezal som predne celo, nahradil ho platnou, na nu navijak + nove uchyty chladica a naraznik sa posunul este o hodny kus blizsie k autu kvoli najazdovym uhlom.
u kamarata, ktory nechcel rezat celo som to robil tak, ze platna medzi trubky naraznika(tie som nahradil hrubostennymi), plus uchytena este aj o nosniky a navijak oprety o predne celo. vyrezy do naraznika a ten tak ostal v rovnakej vzdialenosti, rolne sa ocitli ciastocne zapustene v nom.

taky tazky a silny navijak by som rozhodne nechytal len o naraznik.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon led 11, 2016 06:34

2 Majo:
Dekuji. To zapusteni by nebylo spatne, nemas nejakou fotku? ale na to je asi spis nez jen vyriznout celo i cele odbodovat, abych upravil ten predni nosnik pod chladicem a to se mi moc nechce...
Nekde jsem videl na fotce u nivy z rakouska zapustenej navijak, ale jak to mela presne udelane tam poznat nebylo :(.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod RIKIJAN » pon led 11, 2016 13:05

fotky jsou na prvních dvou stránkách akorat já u dlouhy až se k tomu dostanu tak dám navijak na nasaženi a natáhnu kabely i dozadu abych ho mohl mít hozenej i vzadu a během jízdy mohl být schovanej v kufru další věč že dlouhou chci mít udělanou tak abych nemusel řešit stka
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon led 11, 2016 18:02

2 RIKIJAN:
a to ho budes mit jen na tech dvou lanech?
Vzadu bych mel docela strach, abych si neutrhnul podstatnou cast zadku :) ikdyz nejake chybejici casti jsem tam uz dovaril...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod martas » stř led 13, 2016 21:50

Jarda_NIVA1.7 píše:2 Majo:
Dekuji. To zapusteni by nebylo spatne, nemas nejakou fotku? ale na to je asi spis nez jen vyriznout celo i cele odbodovat, abych upravil ten predni nosnik pod chladicem a to se mi moc nechce...
Nekde jsem videl na fotce u nivy z rakouska zapustenej navijak, ale jak to mela presne udelane tam poznat nebylo :(.


Tak to udělej jako to mám já na pořádnej naviják pořádná plotna co bude držet... A když to povolí tak to pude s celým motorem... :D
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod RIKIJAN » čtv led 14, 2016 23:51

nee bud to mýt

https://www.google.cz/search?q=navij%C3 ... CSYQsAQIGg

akorat tak aby to co nejmín vyčnívalo od auta když to je nandani

a když to bude oddělani tak bude vydět v narazniku je dira na jekl ktera bude taky schovaná
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pát led 15, 2016 05:44

2 RIKIJAN:
uvazoval jsem neco podobneho, ale myslel jsem, ze udelam platnu a dal bych ji mezi ram a naraznik a zajistil dvouma cepama, ale ten jekl je jednodussi a dozadu na tazne...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » ned led 31, 2016 14:35

2 RIKIJAN:
rikam si, jestli by nebylo dobre to udelat stejne - na stejny jekl, mas uz neco namyslene?, rikal jsem si, jestli by to nebylo lepsi dat na dva jekly.... na aute to urcite chytim za ram i za naraznik

tady jsem neco nasel, pise tam o pevnostnim jeklu, nevim, jestli to je potreba, klasicky hutni material je nejaka krumpacovina, no trochu by to urcite zuslechtit slo...
Přílohy
56554248.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod RIKIJAN » pon úno 01, 2016 00:15

já to budu řesit až budu mít hotové auto zrovna tohle je za víkend udělané

a pevnostní jekl možná vyřesim svařením 4 silnych plochaču do sebe a tim i vyřešim protikus aby pěkně sedel ale to se uvidí co mně zrovna napadne až to budu dělat
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » úte úno 16, 2016 12:00

Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod JAROSLAV BORSKÝ » čtv dub 14, 2016 14:47

Mara píše:Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D

Tak to není dobrej nápad! :(
Uživatelský avatar
JAROSLAV BORSKÝ
 
Příspěvky: 52
Registrován: ned led 16, 2011 19:30
Bydliště: Česká lípa

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Dusan » ned dub 17, 2016 20:22

Mara píše:Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D

A ako vyroesis to ze naprava z multikary pojde vzad a predna naprava v pred? Este ti to roztrhne auto vejpul. :D jedine otocit creva v difiku ale to ti bude prd platne, kedze kara ma prevod 22:1 a zlada 4:1
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » pon dub 18, 2016 07:14

No, nechal jsem se unášet na obláčku iluze, co už. Ne každý nápad je dobrý nápad :D
Ale vidina Nivy s komplet uzávěrkama je lákavá, i když někdy hůře dosažitelná.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » pon dub 18, 2016 07:22

Stačí Ti ochota investovať sumu, ktorá sa podobá bazarovym cenám Nív a môžeš si vyberať... :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » úte kvě 03, 2016 08:22

Tak zatim jsem vyresil alespon "navijak", teda on to je hupcuk. Vyzkouseno to jeste moc nemam, ale na nejake pripadne drobne zapadnuti by stacit mohl. Stare poctive brano jen do tuny a tah 3m., zbytek délky bych řešil kurtama. Těžký moc neni a cena staršiho je ve stovkach. :)

A za co na aute nejlepe tahat? Vzadu bych to videl na tažne a vpředu? Tažne oko by se asi tahlo bez auta :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků