od Paťo Zvolen » ned úno 10, 2013 16:41
Čo sa LPG a teplého vzduchu týka myslím, že pre LPG je práve studený vzduch vhodnejší. Ak sa mýlim, Majo ma iste opraví a doplní prečo je tomu tak.
Na margo brodivosti a 80cm. Nemusí to byť ani 80cm aby si sa dostal do problémov. Stačí prudký vjazd do jamoy s vodou na napr. tankodrome, zaleje ti rozdeľovač u karb. a ..... stojíš. Tých 80cm by som videl skôr v teoretickej rovine pri pomalom (priam slimačom) prejazde stojatou vodou. Druhou vecou je ako bude vyzarať interiér auta po takomto prejazde. Niva zrovna nepatrí medzi vodotesné autá.
Priznám sa, že taktiež niekde hlboko v podvedomí uvažujem o snorchli, ale zároveň musím dodať, že snaha prebrodiť niečo sa s tým nezväčší. Netreba samozrejme zabúdať aj na to, že po takom tripe s brodením nie je od veci vymena kvapalín v diferákoch, pretože nech sa budeš akokoľvek snažiť podtlak je sviňa a vodu ti nasaje tak či tak.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade