Stránka 5 z 9

PříspěvekNapsal: pát dub 09, 2010 06:49
od Michael 4x4
No, tá cena na nivashope je pre rusko, a ako píšeš bez dopravy. Aj na UA sme boli pôvodne dohodnutý na "trochu" (rozumej doooosť :shock: ) inej cene ako teraz. :evil:
Áno mení sa to celé, kus za kus.

PříspěvekNapsal: čtv dub 15, 2010 20:05
od veliz
Tak jsem objednal a zaplatil předem KIT PROMOLADA 4x2. Dám vědět, až to přijde (jestli to přijde :-))

PříspěvekNapsal: úte dub 20, 2010 13:51
od vik2
takze ten Promolada ma taky 3 polohy, chapu to spravne????
4x2, 4x4 otevreny, 4x4 uzavreny ?????????

PříspěvekNapsal: úte dub 20, 2010 15:58
od Michael 4x4
Vyzerá to tak, na foto je vidno tyčku s tromi zaražkami, origo sú len 2. Takže aj promolada má 3 polohy.
To udelátko od promolady je vlastne to isté ako od Autovazu, iba "bez obalu".

Promolada Kit 4x2

PříspěvekNapsal: pon dub 26, 2010 21:43
od veliz
Promolada Kit 4x2 dorazil.

PříspěvekNapsal: pát dub 30, 2010 19:52
od Michael 4x4
no ako som písal vyššie.....to isté ako od Autovazu, iba "bez obalu"

Promolada Kit 4x2

PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 21:19
od veliz
Tak jsem to namontoval a ověřil činnost - viz tabulka. Projel jsem to zatím jen krátce a vyzkoušel, že zadek v poloze 4x2 při rozjezdu na nezpevněném povrchu celkem snadno hrabe. Jinak se při jízdě nic revolučního nedělo. Až něco najedu a změřím spotřebu, sdělím zkušenosti. Pokud jde o montáž samotnou, nedá se říci, že by to šlo úplně hladce. Stará hřídel se musí z ložiska vymlátit a nová zase namlátit dovnitř (zde je zřejmá výhoda ruského systému). Naštěstí ložisko vydrží opravdu hodně. Promolada hřídel je (Bůh ví proč) o něco delší než originál, to ale stačilo k tomu, že kompletní skříň náhonu nešla nasunout na zbytek převodovky. Protože už jsem to měl namazané silikonem, odmontoval jsem páku a pak už to šlo. Pak ale nebylo úplně jednoduché nasadit závlačku zajišťující čep páky. Byl jsem překvapen, že kontrolka svítí v poloze 4x4 Normal (Unlock), ale je to skutečně tak. Pákou volby pohonu není možné pohybovat libovolně, vzájemná poloha ozubených kol to někdy neumožňuje. Pak je potřeba kousek popojet a už to jde.

PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 22:01
od veliz
Tak spotřeba LPG 4x2 10l/100km, předtím 4x4 10,7. Tedy žádný revoluční rozdíl. Tomu odpovídá i jízdní projev. Auto je malinko živější, ale kdo by o tom nevěděl, ani by na silnici nepoznal, že jede 4x2. Ty hodnoty jsou samozřejmě s velmi lehkou nohou po silnici (Praha-západ -> Praha), z kopce vyhazuji kvalt. Občas (vlastně často) bývám brzdou provozu :-)

PříspěvekNapsal: úte kvě 18, 2010 07:54
od Michael 4x4
10litrov?? :shock: aký je tam pomer km mesto/mimo mesto ????
lebo ja mám 10l LPG spotrebu ked jazdím iba po meste.

PříspěvekNapsal: úte kvě 18, 2010 09:16
od Majo
srandisti :mrgreen:
ja mam tiez 10l ale asi tak na 60km :mrgreen:

PříspěvekNapsal: úte kvě 18, 2010 20:50
od veliz
Michael 4x4: Tak to máš asi lépe (více) zajeté. Nohou to asi nebude, neboť stejnou trasu fabií 1,2 umím i za 5l/100km benzínu. Ten poměr je tak 2/3 okresní silnice, 1/3 Praha.

PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 08:57
od vik2
jsi prvni clovek koho znam, kterej dokaze s HyperTurboPotkanem jet za 5l/100 :shock:
Z toho usuzuji ze jsi eeeeeeextra uspornej!!!!!!!
Takze jsi pravdepodobne i hodne uspornej s Nivou..4x4 vs. 4x2 se u tebe asi moc neprojevi. protoze i s 4x4 full jsi jezdil za malo.

PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 22:26
od Michael 4x4
Tak, mám další poznatok o spotrebe k systému 4x2. Trasa Michalovce - Žilina po dialniciach, v daždi s protivetrom, okresky 90-100, dialnice čo to dalo - 120-130 cestovná rýchlosť pri spotrebe 13,7 l/100 LPG Flaga,
tá istá trasa na pohodu, rozumej dialnice 90-100, okresky 80-90 LPG Slovnaft Eco+ 8,5 l/100km

Kedže je to LPG a Niva, myslím si že veľmi niet čo riešiť, na druhej strane, od 4x2 som si sľuboval trocha výraznejšie nižšiu spotrebu.

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 16:14
od Majo
to by si ale musel pouzit predne naboje z nejakeho suzuki s volnobezkami, aby sa ti vobec netocili polosy.....

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 18:13
od veliz
Tak to ještě jednou zopakuj na pohodu, ale 4x4. Já jsem celé léto jezdil 4x2, 4x4 zařadím jen občas, když se potřebuji rozjet do kopce na nezpevněném povrchu a při manipulaci s vozem v obtížnějších místech. Nejnižší spotřeba, na kterou jsem se dostal na jednu nádrž (cca 600km), je 9,6 l/100km LPG. Nyní se ochladilo a ráno je tma, což znamená svítit a používat větrák, spotřeba stoupla na 10l/100km LPG. Jezdím 60% okresky, 40% Praha, občas se dostanu i do nějaké té kolonky. Osobně mě přínos také spíše zklamal. Úspora se mi zdá malá, s ohledem na náklady, práci a také to, že systém není úplně čistý. Změnit pohon někdy vyžaduje trochu trpělivosti a občas se ozývají podivné zvuky. Ještě budu spotřebu vyhodnocovat, když v zimě budu jezdit více 4x4. Pokud rozdíl ve spotřebě nebude adekvátní, nevylučuji návrat k originálnímu řešení pohonu.