od Michael 4x4 » úte úno 01, 2011 20:59
Nechcel som už k tomuto písať, ale nedá mi to. Aj keď v podstate len zopakujem čom som už v tejto téme písal.
4x2 som montoval pri 11 900km, ku dnešnému dňu mám najazdené 21 400 km prevažne 4x2. Teraz v zime jazdím ale 4x4, pri 4x2 zadné kolesá na snehu raz-dva prešmyknú. Moje dojmy sú iné ako Veliz-ove. Pri 4x2 mám pocit že auto ide ľahšie za plynom, je dynamickejšie. Netvrdím, že prepnutím páčky sa z nivy stane turboraketa, ale ako keby sa autu uľahčilo.
Akustický komfort v kabíne je tiež o niečo lepší, zvýšené trasenie sa páčiek som nepostrehol.
Súhlasím, že rozdiel v spotrebe nie je prakticky žiadny. V krátkosti, ja osobne som so 4x2 spokojný, aj ked som od toho čakal viac, najmä lepšiu spotrebu.
4x2 využívam výhradne, len na asfalt. Pri každom výlete do poľa nastupuje 4x4, nie žeby sa 4x2 nedalo, ale načo zbytočne nadmieru namáhať zadnú nápravu.....
No a opäť sa prakticky nič nevyriešilo, je to trvdenie proti tvrdeniu. Možno na nejakom zraze by bolo fajn postaviť na šprint 4x4 vs. 4x2. Prípadne stopnúť zrýchlenie 0-100km/h.
No a ešte ma tak napadá, či nemôže byť rozdiel aj v tom, že Veliz má Promoladu a ja od Autovazu. Možno by to mohlo vysvetliť nadmerné trasenie páčok.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 2
8.0
8.200
8--------------------------------------------------------------