Nema nekdo odzkousene 3 bodove uchyceni pridavne? Jestli to k necemu je, nebo i nevyhody/ vyhody. Koukal jsem jak to byva chytnute na tech 3 sroubcich, nejsou na to slabe?
Vykyvy paky by mi nevadily, jen jestli jsem nekde na foru necetl, ze by to mohlo setrit vystupni hridel hlavni prevodovky, ale nevim kde jsem na to davneji narazil. Asi by kloub mezi prevodovkama mel mensi drahu na praci a co na to kardan k pohybu zadni napravy nevim. Ty 3 sroubky mi prijdou slabe, na takove zateze a rad bych se jinak dopracoval ke krytu pridavky (treba s tim uchytem), at nemam strach nekdy "přeplazit pres bricho". Zatim je prace na aute hromada, vsechno rozdelane a tahne pomalu na zimu, tak to chce nejak zprovoznit. Chtel jsem jen prohodit prevodovky a od te doby se ucim svařovat a na natery ubyva pekneho pocasi
uz som dokazal zlomit aj kardan a tie 3 srouby vydrzali to pnutie medzi prevodovkami ustane, takze hlavna prevodovka moze vydrzat dlhsie. pre zmenu vsak moze byt viac namahane vystupne lozisko pri prirube zadneho kardanu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
No to je super, ze se driv zlomi kardan, nez ty 3 šroubky Ale vymena zadniho loziska pridavne je snad o dost min prace, nez resit hlavni prevodovku. Pokud bych na ten 3. bod pouzil docela pohyblivy silent blok, treba co drzi prevodovku vzadu a nebo jeden bocni z pridavne, tak by to melo pohyb a zaroven nemelo. Diky, asi to zkusim zaclenit do vyroby
Tak jsem hledal nejakou fotku, ale nenasel chevyna ma stejnou pridavku a uchyt taky na ty 3 sroubky? Prvni zkusim ten kryt nejak povařit a k nemu to nejak napasuju.. s ceockem to je docela sranda (pokud se neprska nad hlavou..) jinak bych pomalu dojezdil. Na ty nosniky se 20 let nesahlo a uz to na par mistech mistech nebylo ono. Ty 3mmetrove snad budou drzet a kryt v nich taky by mohl
Zatim kutim na silnejsich drzacich prevodovek. Ty svary nic moc, ale drzet by mohly a snad to casem trochu vychytam (mozna to chtelo na to vrstveni vic dratu, ale i tak to trochu pokrucovalo).
No to je trefne prirovnani na vlastovcich hromadkach se mi povedlo vyjet s nakladakem z ledu, tak lepsi nez nic Drzet by to melo, jsou tam 3 linky a jakoze 1 pres ne, ale byl to muj 1. vrstveny svar, tak to na to vypada a bruska tam nevleze. Svarecka je asi 2x starsi jak ja, ale tou to nebude:D Jak jsem rusil starou kastli Nivy co byla nekym davno bodovana, tak porad vsechno pevne drzelo i rezle, tak me to motivuje pokracovat
Dost pozdě ale předběžně měl by někdo zájem o převodovku 2x2+4x4? Zjistil jsem že niva upravená v rakousich na kabrio je zadokolka s uzávěrkou na přiřazení přední nápravy. Chtěl bych klasiku bude to povoz do lesa.