Přídavna ala 4x2/4x4

Moderátor: Moderátoři

Re: Přídavna ala 4x2/4x4

Příspěvekod Teepee » úte zář 14, 2021 06:47

George_S76 píše:Tady je originál odpojovač předního náhonu. Podle výrobce je úspora paliva cca 2,5 l
https://33sport.ru/catalog/4kh4_off_roa ... shipnikom/
Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4248
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Re:

Příspěvekod George_S76 » ned zář 19, 2021 11:42

Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25


Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.
George_S76
 
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory

Re: Přídavna ala 4x2/4x4

Příspěvekod George_S76 » ned zář 19, 2021 11:57

Teepee píše:
George_S76 píše:Tady je originál odpojovač předního náhonu. Podle výrobce je úspora paliva cca 2,5 l
https://33sport.ru/catalog/4kh4_off_roa ... shipnikom/
Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.


Rád se s tebou poznám osobně.
Co se týče odhlučnění tak na ruských obchodech je spousta typu a variant, za skvělé ceny, jeden rubl je asi za 30 haléřů. Problém je z dopravou, některé obchody nechtějí posílat mimo ruskou federaci. A navíc obvinění a následné vyhoštění ruských diplomatů tomu nepřidalo. Minulý rok jsem si objednal pár věcí, něco originálního a něco tak trochu tuning.
George_S76
 
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory

Re: Re:

Příspěvekod Dusan » ned zář 19, 2021 14:54

George_S76 píše:
Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25


Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.

Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Re:

Příspěvekod George_S76 » ned zář 19, 2021 19:17

Dusan píše:
George_S76 píše:
Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25


Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.

Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.


Tak to mi prosím ukaž ta fakta. Dnes jsem se znovu koukal na vyvoj vozu VAZ 2121 který se začal vyvíjet v roce 1970 a v té době byli vyrobeno několik modelů VAZ E 2121 - VAZ 3E 2121 to E značilo Experimentální. V roce 1977 se dostala do sériové výroby pod prodejním názvem NIVA a v roce 1978 byla představena světu na Bruselském autosalonu.
George_S76
 
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory

Re: Přídavna ala 4x2/4x4

Příspěvekod Cory » ned zář 19, 2021 19:55

Ja som zasa cital, ze prve prototypy mali iba zadny nahon, kedze pridavna prevodovka este nebola hotova. Ale aby sa vobec niekedy vyrobila Niva s odpojitelnym predkom, mi nie je zname.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků