Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
23
70%
Chtělo by to víc
10
30%
 
Celkem hlasů : 33

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř pro 05, 2018 20:49

No mě trochu utěšuje to uchycení rámu nejen tím šroubem skrz nosník, ale i tím druhým s miskou pružiny...
Nebudu to přehánět, nosníky nejsou v plný formě, občasné využití když zrovna nebudou nazutý BF... I když šnorchl je na cestě :mrgreen:
Opel kadet 1,9D kombi po smrti, fiat punto 1.2 též kaput, BMW e46 318D, škoda Octavia 1,9D, Niva 1,9D. Bylo několik Nivuší 1,6, 1,7spi, MPI... Benzín ale raději leju do pily...
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1068
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob pro 08, 2018 21:21

Líbí se mi nápad umístění navijáku za předními sedadly uprostřed auta, lze použít vpředu i vzadu, vedou od něj trubky na lano, dopředu skrz podlahu vedle plynu a skrz motorový prostor... Vzadu po podlaze...
Chrání ho to před vodou, nezatěžuje předek, naopak je váha líp rozložená...
Schovanej na STK...
Nenašel jsem jedinou nevýhodu...
Máte to někdo takhle???
Opel kadet 1,9D kombi po smrti, fiat punto 1.2 též kaput, BMW e46 318D, škoda Octavia 1,9D, Niva 1,9D. Bylo několik Nivuší 1,6, 1,7spi, MPI... Benzín ale raději leju do pily...
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1068
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Majo » úte pro 11, 2018 18:44

to je tak do auta, ktore je urcene vylucne do terenu....
kamarat ma na samuraiovi navijak pod autom na dorobenom vyvode z pridavky....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř led 30, 2019 22:15

2 Majo:
tak jsi mel pravdu, ted jsem zapadl tak, ze jedno zadni kolo by me dokazalo vytahnou, ale ten torsen to nedal :(, mam tam druhou napln limited slip castrol 75W140 a najeto pres 30tis.km na tom difu
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 678
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Mara » pát črc 03, 2020 21:20

Toz jsem sa hecnul a dovolenou docela venoval přehozeni obou difů. Puvodni 3.9 byly dost narychlo a autu obcas chybela sila. Nechtel jsem velky rozdil a dal tam 4.1, ktere nejsou ani malo, ani moc, po prvotnich zkouskach. Prace to bylo nejak moc a decentni vysledek, ktery ale poznat je, takze snad dobre.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 895
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob črc 04, 2020 21:46

Tak super, já si od rozdílu mezi 215/75/15 a 235 na 9/40 sliboval víc... Je to lepší na silnici, ale ne o tolik... Nutno podotknout že s diesel pohonem... Ten krouťák tam furt je, benzín byl zdechlina...
Opel kadet 1,9D kombi po smrti, fiat punto 1.2 též kaput, BMW e46 318D, škoda Octavia 1,9D, Niva 1,9D. Bylo několik Nivuší 1,6, 1,7spi, MPI... Benzín ale raději leju do pily...
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1068
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků