Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Moderátor: Moderátoři

Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Wolfhunt » stř zář 13, 2017 13:31

Zdravim,

po dlhsom case som spat na fore a prosim o radu. Kupil som si NIVU (2010), dovoz z Nemecka, LPG typ BRC, nadrz 45 litrov za zadnou napravou. Auticko ide vybrone, akurat pri prejazde vacsou nerovnostou strasne trieska za sedadlom vodica. Po obhliadke som zistil, ze kvoli LGP nadrzi je vyfuk rieseny na pohlad netradicne - pred zadnou napravou sa staca dopredu, tam je stredny tlmic a z neho vedie vyfuk pod karoseriu, ale ponad zadnu napravu. Takze vzdy ked je vacsia nerovnost (alebo ked taham prives, tak staci aj mensia), tak narpava tresne do vyfuku nad sebou.

Je nejake riesenie, aby to tak netrieskalo? Napr. zdvihnut napravu, pripadne tvrdsie tlmice, alebo inak vedeny vyfuk?

Je vedeny podobne, ako na obrazku:
http://shop.zavoli.de/images/product_im ... 1113_1.jpg


Za kazdu radu vopred dakujem.
Wolfhunt
 
Příspěvky: 225
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pát zář 15, 2017 16:04

Zdar!
No, to je dost divoká fotka, asi by to chtělo řešit jinak - ten výfuk...
Nebo to zdvihni- delší pera i tlumiče, mě se podařilo dostat se při nákladu 400 kg na výšku prázdné nivy... Vlákno o přizvednutí...
Opel kadet 1,9D kombi, fiat punto 1.2, BMW e46 318D, Niva 1.7 s velkym zadkem
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 225
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod mirozv » sob zář 16, 2017 14:58

Podarilo sa mi vygoogliť niečo takéto, neviem, či je to lepšie, PLG nemám skúsenosti http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... _Niva.html

Obrázek

Inak to riešenie, čo si dával má na svojej stránke aj Prins
Obrázek
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 857
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Majo » úte zář 19, 2017 14:03

Ono je to hlavne zbytocne a v podstate aj nedovolene, napriek tomu, ze to tak niekto vyraba. Vyfuk nesmie prechadzat pri LPG nadrzi (je to blbost ale je to tak)
Idealne je vyfuk ukoncit este pred zadnou napravou a to koncovkou zahnutou dole. V podstate sa tlmic navari hned za katalyzator a koniec.
Ja to tak mam na kratkej Nive aj Chevy. A vzadu potom vojde az 70-80 litrova nadrz.
21043(zimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva 2,1i(vo vystavbe), Chevy Niva 1.7i, Priora(1,8+ v priprave), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6056
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Michael 4x4 » pon zář 25, 2017 11:28

Tak ako popisuje Majo v príspevku vyššie mám urobený výfuk aj ja a je to bezproblémové riešenie.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 665
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Míra151 » stř zář 27, 2017 23:00

já to měl taky tak, převařeno a před zadním kolem vyvedeno , je to na fotce
Přílohy
Fotografie0074kopppp.jpg
--------------------------------------------------------
montáž,revize LPG a CNG,


Obrázek
имплантация зубов киев
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 784
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Niva LPG - naprava trieska o vyfuk

Příspěvekod Wolfhunt » stř říj 04, 2017 13:38

Vdaka vsetkcm za rady. UZ sa to vyriesilo - lepsie uchytenie vyfuku o podvozok - ano, kvoli LPG je ulozenie vyfukovej systavy riesene tak trochu na hulvata, za cenu znizenej svetlej vysky, ale aj tak do tazkeho terenu s tym jazdit nemienim a polnu cestu to da zase bez debaty. Vyfuk - potrubie od zadneho tlmica (umiestneny medzi napravami) technici ponechali vedeny ponad zadnu napravu z dovodu, ze ak by na STK bol nejaky bigotny qoqot, tak by som nemusel prejst, lebo vyvedenie vyfuku do strany pred zadne pneu nie je v sulade s homologizaciou (i ked ja by som v tom problem nevidel). Ale budem to sledovat a uvidime, co a ako.
Prajem vsetko dobre!
Wolfhunt
 
Příspěvky: 225
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník