Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
zhruba před osmi lety jsem viděl v Jaroměři v autolada samaru kabrio červené barvy a měla světla a masku ze 110-vypadala jako nějakej japonec ale fakt suprově udělaná- asi nějaký speciál na zakázku
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Samary cabrio se dělali u nás v omezené sériji . Ale se starými světly
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
rosta píše:zhruba před osmi lety jsem viděl v Jaroměři v autolada samaru kabrio červené barvy a měla světla a masku ze 110-vypadala jako nějakej japonec ale fakt suprově udělaná- asi nějaký speciál na zakázku
Mám takový dojem, že o tomto se tu již někde zmiňoval Petr HC, snad i nějaké fotky byly
Pánové, jsem si vědom, že jsem možná nezvolil úplně nejvhodnější téma, ale nic lepšího jsem nenašel. Tady dávám odkaz na článek o vývoji automobilů s předním náhonem v SSSR http://www.zr.ru/articles/58057 . Kromě zajímavých fotek mě zaujalo datum zhotovení prvního prototypu VAZu 2108. Vždycky jsem si myslel, že to bylo až na počátku 80-ých. Ale jak vidno bylo to o chlup dřív a zavedení do sériové výroby trvalo 7 let. No moc se toho za tu dobu ve VAZu nezměnilo.