Stránka 6 z 8

PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 09:02
od JmJ
Tohle dava smysl. Bezesporu. Ale jak jiz bylo receno, musi to prijit rychlo!

Re: "Sedan"

PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 13:27
od Laďuša
B737500 píše:
Laďuša píše:Ten kombík se mě též líbí, aspoň opticky to vypadá jako velký auto. Takže z toho udělat pořádnej sedan a bude to paráda :lol:


http://s3.postimage.org/33bfpw2v8/2339466085_1.jpg

http://s1.postimage.org/4mgc57iis/lada_211642.jpg

http://s4.postimage.org/24ejdrijo/x_4b1ff6d6.jpg

Sedan sa mi fakt velmi páči .


O tutom vim, to byla snad první verze. Nicméně oproti tomu kombíku nevypadá tak mohutně, chtělo by to s tim eště něco udělat :)

PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 10:26
od Patrac
ten kombajn je nádherný takový autí chci... sakra le do 2016 resp 2018 ( u nás na trhu) mi 04 nevydrží .. Chjo.. i to krátký " hatch či co to je" je nádherný trochu mi to připomíná linií boků BMW a rozhodně es mi líbí víc ten prototyp než ta hlíněná potovora. má to líp udělaná světla líp navazuje linie oken a tak. maso. klaním se konečně fakt dotažené auto kurva začněte to vyrábět "!!!!!!!

mmj ad tu 2116 v roce 2116 ty grafy a tak to je super na to byli rusi vždy borci... ale skutek utek. :(

PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 21:34
od zelvotron
Tak platforma 2116 bude použitá pro vývoj nové platformy segmentu B, což bude "nová Priora". Do budoucna se tak počítá především s těmito platformami:

- B0 (Renault-Dacia)
- Kalina/Granta
- Lada B

Dle AvtoVazu je pro ně výhodnější a levnější si pro novou Prioru vyvinout svojí vlastní platformu (v podstatě upravit tu z prototypů 2116), než použít a upravit nějakou stávající Renault/Nissan. V Iževsku se má vyrábět Lada SM3, alias ruská Primera Classic, po krabicích má skončit i Samara 2 a Priora.

Výroba původní Nivy má být přesunuta do společného podniku GM-AvtoVAZ.

Zdroj: vedomosti.ru

PříspěvekNapsal: sob dub 02, 2011 05:35
od mirozv
Veď novú Prioru (2116-Siluet) by mali mať prakticky vyvinutú.

News

PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 18:17
od B737500
Info o "novej priore "
http://www.doroga78.ru/encyclopaedia/639/
Pravdepodobne by 2116ka mala stáť okolo 12-14 tisíc Euro .

PříspěvekNapsal: ned kvě 29, 2011 16:13
od marian2110
Nech stojí čo stojí :!: Už aby sa začala konečne predávať :roll:

PříspěvekNapsal: ned kvě 29, 2011 16:13
od Laďuša
No, napřed spíš vyrábět :mrgreen:

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 20:07
od marian2110
Keď sa začne predávať , tak sa už začne vyrábať :!: no nie :?: :lol:

PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 19:40
od B737500
marian2110 píše:Keď sa začne predávať , tak sa už začne vyrábať :!: no nie :?: :lol:

No áno :)

PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 01:54
od DJW
Interiér je pekný, zadok ujde, ale ten predok.. Brrr... :(

PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 16:21
od B737500
DJW píše:Interiér je pekný, zadok ujde, ale ten predok.. Brrr... :(

100 ludi 100 chutí ale myslim si ze je ten predok lepsi nez terajsia priora.

PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 19:53
od marian2110
Myslim že prva verzia bola najhoršia :!: druhá bola dobra :) a tretia je najlepšia :D ktovie či nebude aj štvrtá :?: :idea:

PříspěvekNapsal: čtv čer 09, 2011 08:02
od Majo
ja davam prednost druhej, to tretie mi pride ako pokus o virtualny tuning virtualneho tuningu :lol:

PříspěvekNapsal: čtv čer 09, 2011 13:25
od B737500
marian2110 píše:Myslim že prva verzia bola najhoršia :!: druhá bola dobra :) a tretia je najlepšia :D ktovie či nebude aj štvrtá :?: :idea:


Súhlasím