Stránka 7 z 7

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 23:43
od +Stano-
Až nato, že na fotke nie je Lada, ale VW Iroc. :)

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 14:47
od DJW
To je možné, "fau vé" nesledujem, v meta tagu obrazku bolo napisane Lada C, zobral som to ako fakt. Inak v clanku pisali, ze by to mohlo mat nieco spolocne s platformou VW..

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 20:32
od Laďuša
Když už Lada vymyslí něco pěknýho a nadčasovýho, tak je jí to stejně k prdu, bo s tim stejně příde někdo jinej a nakonec nikoho nepřesvědčíš, že Lada nekopírovala. Ba naopak, to, že VW okopírovalo Ladu, by leckterej prodlužovač ega neunes :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 07:08
od minosk
@Ladusa
Presne. Co VAZ potrebuje je FINANCNA konsolidacia tak aby mohol nabehnut na normalny kolobeh vyvoj/uprava vyroby/vyroba.
Fabrika prezila druhu polovicu 80tych a 90te roky iba vdaka neustalemu odoberaniu z podstaty az sa dostala do stavu ze ziadna podstata v principe neostala. Postavit VAZ na nohy znamena de-facto (fyzicky) vybudovat novu automobilku. (Ludia sice se ale technika uz nie je.)

Tato konsolidacia vdaka Putinovi uz zacala no skor ako 2020 niz zaujimave z Togliatti nevyjde. Co je teraz dolezite - a co treba sledovat - je ci sa im bude darit robit aspon priebezne facelifty sucasnych modelov. Cokolvek na novej platforme je iba fantazia nateraz :(

PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 07:12
od Patrac
no teda nevím ale kalina je na nové platformě nevychází z ničeho a myslím že na jejich poměry to je obrovský krok dopředu. kdyby teď daly do výroby řadu C tak by defakto dvouma modelovejma řadama překlenuli tu časovou propast zaostalosti. myslím že jestli tam maj vyrábět R 90 a nebo 2116 je celkově jedno znamená to tak jak tak novou výrobní linku technologii atd. a nic na tom nemění že technologie na Logana je hotova.. stejně se musí udělat na místě.

PříspěvekNapsal: ned zář 12, 2010 04:28
od minosk
@Hurikan
Suhlas skoro so vsetkym az na tu C - IMHO sa tie prototypy nikdy nedostali do predvyrobnej fazy.
A kedze VAZ de-facto nema subdodavatelov, klucovym bodom je priprava a vyvoj masovej vyroby. A to chce miliardy USD na moderne auto.

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 18:42
od plavec
Patrac píše:kalina je na nové platformě nevychází z ničeho

Tak to je pravda co se týče techniky asi.Ale karoserie je skorem stejná jak starej opel Corsa.
Priora sedan je zas Opel Vectra B .

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 18:49
od Tommel
Pokud je Kalina podobna jak Corsa, tak je Kalina skareda kopie :mrgreen: :lol:

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 20:43
od zelvotron
Kalina vychází z klasický vazovský predopohonierový platformy, např nápravy totožný se samarou a desítkou... :wink:

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=270135#270135

mmch:

Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 07:14
od JmJ
Nevim ktery rok se delal ta corsa a vecrtra, ale kalina vypada z 90% tak jak ji ted zname jiz od roku 98/99 myslim. Cimz nechci rict nic konkretniho, jen na to upozornuju ;-)

PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 09:04
od zelvotron
Corsa B se dělá někdy od 91 - 93, celý to vzniklo tak, že původně měl AvtoVAZ tuhle Corsu B jen upravit pro ruský podmínky a potom licenčně vyrábět, ale vzhledem k tomu, že partnerství s GM (pod níž Opel patří / patřil) už tou dobou (2. 1/2 90. let) skřípalo, tak z toho sešlo a rusáci si proto vymysleli "vlastní Corsu" = Kalinu, tedy auto se designem kastle Corsy, ale VAZovskou technikou.

PříspěvekNapsal: ned říj 03, 2010 10:04
od B737500
tu som nasiel spionazne fotecky Lady C hatchback http://carsspyphotos.com/lada-c-2116/

PříspěvekNapsal: pon říj 04, 2010 07:11
od Patrac
B737500 píše:tu som nasiel spionazne fotecky Lady C hatchback http://carsspyphotos.com/lada-c-2116/

se mi to jen zdá nebo je tam interier z Kaliny..
mmj co z toho když se to nebude dělat. :?

PříspěvekNapsal: pon říj 04, 2010 09:00
od zelvotron
To není z kaliny, tenhle je hezčí :oops: (z kaliny je max. přístrojovej štít). Podle plánu by se nějaký C-auto mělo začít vyrábět v 2016, buď na platformě 2116 nebo na loganí platformě B0 (což už samo o sobě nevěstí nic dobrýho, vyrábět C auto na B platformě :? a varianta 2116 je sice lepší, jenže za 6 let s tím už díru do světa určitě neudělaj )

Podle mě by se Avtovaz měl živit jako vývojový středisko pro ostatní automobilky, protože vývoj a stavba prototypů jim jde na slušný úrovní, jenom uvedení do výroby pak trvá léta. 2116 tu už dávno měla bejt, teď jí zákazníky sebere hlavně na východních trzích Fluence a nová Tourka.

PříspěvekNapsal: pon říj 04, 2010 15:22
od B737500
Ta spolupráca s Renault ma moc neteší ja Francúzske automobilky nemusím nedôverujem im :shock: :shock: :shock: :cry: http://carsspyphotos.com/lada-2116/