Stránka 6 z 7

PříspěvekNapsal: pát zář 25, 2009 19:27
od FOMA
Tak dnes bylo o AvtoVazu v HN a kromě propouštění a poklesu výroby tam bylo,že v 2012 se má otvírat nová linka ze které mají sjíždět auta vyrobené a vyvinuté společně s Renaultem..tož nevím :roll: Silluete :P nebo Logan :twisted:

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2009 19:58
od Křečík Barbuška
Varianta "b" je správná :mrgreen: .

projekt ,,C,,

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 20:15
od FOMA

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 20:35
od radek mb
Je to pěkný,ale pokud to začnou vyrábět tak za 5 let,budou zas pozadu.

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 20:41
od Laďuša
Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S :mrgreen:

Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 21:31
od Marťas
Za interiér dávám velký plus, no a z venku to je prostě auto... :)

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 22:21
od ger007
mne sa to páči, keby to zajtra začali predávať, tak verím, že by tu behalo hodne moc takýchto aut. Avšak realita je inde, ako píše radek, začnú to vyrábať, až to nebude aktuál. Ako som tu na fore videl prvé malby 2111ky z roku 1988 a zacali ich vyraabat az o hodny kus neskor. Mno ked nezkrachuju, nechajme sa prakvapit

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 08:21
od Patrac
ger007 píše:mne sa to páči, keby to zajtra začali predávať, tak verím, že by tu behalo hodne moc takýchto aut. Avšak realita je inde, ako píše radek, začnú to vyrábať, až to nebude aktuál. Ako som tu na fore videl prvé malby 2111ky z roku 1988 a zacali ich vyraabat az o hodny kus neskor. Mno ked nezkrachuju, nechajme sa prakvapit

Víš jak doba se mění. a podívej na KAlinu tuzačli vyrábět " relativně" brzo. Priora ta na tom byla ještě líp protože vychází ze 110 a tohle podle mě bude na nějakým unifikovaným podvozku A6 A8... takže by to do výroby mohlo jít celkem brzo. No je to ještě šance jak zůstat věrný značce. Otázka je jak pakl na tom bude dílenské zpracování, a cena. Kalina už zdaleka totiž nepatří k nejlevnějším... :? Takže i když člověk si říkal že oželí právě to dílenské zpracování a nějaké nedostatky když to je tak levné tak dnes bohužel. Už to neplatí. TZN aby byli konkurence schopní buď budou muset být levní a nebo zkvalitnit výrobu. To je prostě REALITA :salute:

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 08:49
od Cory
Patrac píše:TZN aby byli konkurence schopní buď budou muset být levní a nebo zkvalitnit výrobu. To je prostě REALITA


A hlavne dat ludom vediet prostrednictvom reklamy, ze nova lada existuje....S dobrym marketingom dokazete predat aj ho*no ako tortu....

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 09:01
od zelvotron
Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S :mrgreen:

Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.


No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 09:05
od Patrac
zelvotron píše:
Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S :mrgreen:

Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.


No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.

ano bohužel u nás se snoubí dvě krásné věci..
1) Než to lada začne vyrábět
2) než to v CS autoladě budou schpni u nás prodávat.
roční spoždění u Kaliny či Priory je dost otřes a to si myslím že není jen tím co to splňuje či ne.. Chybí trochu snaha prodejce resp chybí úplně :?

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 11:36
od Laďuša
zelvotron píše:
Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S :mrgreen:

Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.


No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.


No vidíš, ale ne všechno, co je originálního, musí bejt pěkný. Podívej na všelijaký rendlíky a podobně a zjistíš, že ač originální, tak k :vom: . Ale tady to má tu výhodu, že jako celkem jo, nenadchne, neurazí. Přece jenom zastávam osvědčený klasický linie, odlišování se za každou cenu fakt ne. A ten interiér je náhodou pěknej, i když trochu dřeva nebo 2103 stylu by bylo lepší. Přece jenom se mi víc líbí hlavní dizajnovej směr vodorovně, no dneska se už asi setkáme jenom se svislým.

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 18:56
od FOMA
1) Než to lada začne vyrábět
2) než to v CS autoladě budou schpni u nás prodávat.
roční spoždění u Kaliny či Priory je dost otřes a to si myslím že není jen tím co to splňuje či ne.. Chybí trochu snaha prodejce resp chybí úplně :?[/quote]






no právě :?

PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 20:28
od FOMA
...no přese všechny úskalí již tato Lada,,C,, byla viděna loni v běžném provozu-samozdřejmě jako zkušební vozidlo a tak by se z toho dalo vydedukovat,(tedy logicky laicky)že do výroby by nemuselo být zas až tak daleko :P ,jenže kdoví jak vlastně zacloumala s AvtoVazem krize a jaký postoj k tomu zaujmou ,,frantíci,,jisté je,že new modely by měli jít do výroby co nejdříve,ale mám obavy aby z výr.linek nezačaly sjíždět ,,kosočtverce s logem Lady :? (byly by moderní,odzkoušené a bez vývoje apd..)

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 22:26
od DJW
Že by C koncept nebol úplne mŕtvy?
Jeho nový vizuál:
Obrázek
Priznám, vyzerá oveľa lepšie ako Granta.. Na tomto by som sa vobec nehanbil voziť.. :)

http://www.car-concept.ru/lada-c-koncep ... tsya-verit