Stránka 2 z 5

PříspěvekNapsal: ned úno 11, 2007 22:44
od Pisty
http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/M ... -lada.html

skuste pozret sem mozno nieco najdete. :D

alebo nechcete si ho hned kupit?

http://www.okura-auto.co.jp/rw/doc/re.html

alebo po rusky citajucich

http://www.volnovoidvigatel.spb.ru/p23.htm

PříspěvekNapsal: pon srp 17, 2009 00:27
od DannyVengi
SalWador píše:
Pája píše:Až budou fotky a nějaký tech. údaje, tak se prosím podělíš viď?
Tak tohle mi prislo:

------------ Původní zpráva ------------
Od: antipov <antipov@quick.cz>
Předmět: Re: wankel lada
Datum: 05.2.2007 18:27:46
---------------------------------------------
Nazdar,

všechno je v háji...byl jsem tam o víkendu i s foťákem..když jsem přijel tak mi ten chlap povída, že ho prej naboural a zrušil ho totál...bohužel jsem to auto neviděl...když jsem se ho ptal, jestli by nebylo na prodej, řekl mi, že už ho dal sešrotovat..přijde mi to divný...jestli nekecá..takže jsme asi přišli opravdu velmi cenný historický kus..podle toho jak to vypadalo..jednalo se o auto z první poloviny sedmdesátých let..protože mělo ještě ve předu bíle blinkry..sice už načně zašlý a starej nápis žiguli...Toť asi vše..mrzí mně, že jsem ten foťák neměl dřív..fakt smůla..dost mě to štve..ale štvě mně i jeho podivný jednání..

žigulům zdar
Slávek


ty prvni modely neměly ve predu blinkry ale svetla ale ted nevim jake ale zda se mi za parkovacky nebo neco takeho

PříspěvekNapsal: pon srp 17, 2009 01:09
od Laďuša
DannyVengi píše:ty prvni modely neměly ve predu blinkry ale svetla ale ted nevim jake ale zda se mi za parkovacky nebo neco takeho


Ty první modely měly vepředu blinkry mixnutý s obrysovkama ;)

PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 19:50
od Cooper
Neznáte od toho Wankela parametry? Výkon, krouťák...obsah? Vcelku by mě to zajímalo...

PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 20:10
od Jelen
Cooper, co takhle zalistovat na předchozí stránku, na 3. příspěvek? http://www.tuning.cz/ladaauto/wankel.html ;)

PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 20:25
od Laďuša
Motory:

BA3 311 (VAZ-21018) 70 koní (51,5 kW), 160km/č
BA3 411 (VAZ-21019) 120 koní
BA3 4132 (VAZ-21059, 21079) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 180km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120/město 7/10/12,5l
BA3 415 (VAZ 2108-91, 2109-91, 21099-91, 2115-91, 2110-91) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 190km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120 9,5/12,5l

Čerpáno z:
http://ladaonline.ru/catalog/index.php? ... HOWALL_1=1

Možná jinde se najdou úplnější informace 8)

PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 20:34
od Cory
Laďuša píše:BA3 4132 (VAZ-21059, 21079) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 180km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120/město 7/10/12,5l


videné na vlastne oči :twisted:

Lada a Wankel

PříspěvekNapsal: úte lis 17, 2009 23:35
od DannyVengi
Lada

S Wankelovým motorem poměrně hodně koketovala ruská automobilka Lada. Jednorotorový wankel měl výkon 51 kW (70 koní) a bylo jím vybaveno asi 250 vozů. Dvourotorová verze motoru měla výkon 96 kW nebo 103 kW (130 nebo 140 koní) a dostala se i pod kapotu policejních typů Samara. Třírotorový motor s výkonem 154 kW (210 koní) pak našel své místo pod kapotou několika exemplářů automobilů Volga-GAZ. Všechny tyto vozy byly určeny především pro ruskou policii a KGB. Wankel měla i speciální Samara March určená pro sibiřské podmínky.

Po roce 1997 se ale objevilo i několik exemplářů ve volném prodeji a podle všeho si je lze objednat dodnes. Běžný zákazník tak ale neučiní, protože životnost wankelů od Lady je prý pouhých 20 000 kilometrů. Motor je tak dobrý možná jen pro závodní nasazení nebo autosalony. Ostatně poslední dvě aplikace wankelů u Lady to dokazují – motor se nacházel pod kapotou některých předprodukčních vozů Oka a po ruských okruzích se prohání Lada 110 Super Tourism, rovněž s wankelem.

PříspěvekNapsal: stř lis 18, 2009 01:25
od Saša
DannyVengi píše:Běžný zákazník tak ale neučiní, protože životnost wankelů od Lady je prý pouhých 20 000 kilometrů.

Nevěř tomu . F. Lada dodnes vyrábí Wankelovy motory pro letecké použití v UL letadlech a také v kategoriji Experimentál . Motory jsou poměrně spolehlivé , Průmněrná zivotnost do poruchy je v přepočtu 150 000 km .

PříspěvekNapsal: stř lis 18, 2009 07:25
od Cory
informacie z prvej ruky od Rusa, ktory jazdil s wankelovou samarou v milicii - po 100 000km uz cítit opotrebenie a vydrzí to do takych 150 000km, ako písal Saša....zalezi aj od toho ako sa s tymto motorom jazdí...ale kedže tento motor je dravý, tak s ním nikto šetrne nejazdí :)

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 11:14
od Wolfhunt
Ja sam by som veruze nepohrdol s takym autickom. Lenze aj keby si clovek ho priamo objednal v Rusku, asi by nebolo mozne ho legalne dostat na Slovensko - ved by muselo prejst typovym schvalenim alebo aspob ziskat nejaku vynimku.

Ale chcel by som si predstavit tie tvare ludi, ked by ich nekompromisne obiehala "stara" LADA s divnym zvukom motora...

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 13:08
od Cory
No ten zvuk je naozaj iný...pred 3 alebo 4 rokmi som natrafil na jednu tmavozelenu 01 s !!!WANKELOM!!!, ktora stala v Snine pred Lidlom na UA značkach. Cakal som tam asi pol hodinu, az vysiel velky namakany chlap s vyholenou hlavou a ruským výrazom v tvári a nasadol do spominaneho auta.... a odisiel :) koncom leta som v Uzhorode natrafil na wankel v jednej stodole, ktory nechceli predat, ale mozno by si to aj rozmysleli...ale cena v prepočte cca 40 000 a samozrejme motor je vybehaný.

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 19:16
od Maysner
wankel se rychle vybeha. i v mazdach zacne brat olej cca po 100tkm :roll:

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 19:23
od Saša
Maysner píše:zacne brat olej cca po 100tkm

A to je mi zajímavá informace . Tušíš jak je mazaný Wankel ?

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 19:41
od Maysner
Saša píše:
Maysner píše:zacne brat olej cca po 100tkm

A to je mi zajímavá informace . Tušíš jak je mazaný Wankel ?


ja ee. ale od znamyho kamarad si RX-8 porizoval, a na nakym jejich foru todle resili :roll: