Wankel

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv lis 19, 2009 19:49

Že by byl mazán směsí benzínu a oleje? Jak nechutné ... jaký se obecně volí poměr?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » čtv lis 19, 2009 20:10

Ano i tak by se dal mazat . Pomněr u Wankelu nevím ale mohl by bejt stejný jako u dvoutaktu a moderní oleje se mísí až 1:100 .
Ovšem u těhle motorů se olej nepřidává do benzínu ale mají oddělené mazáí . Pro mazání těsnících lišt je použit extra zásobník oleje .
Jednu neplánovanou rozborku a sborku Wankelu RX7 mám za sebou (nešlo o olej ale LPG) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Veverka » čtv lis 19, 2009 20:26

A jak to startuje v tuhé zimě?
Veverka
 

Příspěvekod ger007 » čtv lis 19, 2009 20:31

myslim ze mazda ma normalne pisane dolievat liter oleja na 10 000km u wankela je to myslim normal, tam to vyzaduje obrovsku presnost na vyrobu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Atex » pát lis 20, 2009 12:39

vice nez wankel motor by me zajimala ta prevodovka ktera se k tomu montovala ... o tom nekdo neco vite?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Saša » pát lis 20, 2009 12:59

O převodovce k Wanklu nic nevím , ale čím by mněla bejt zajímavá ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » pát lis 20, 2009 13:21

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Atex » pát lis 20, 2009 14:56

Saša píše:ale čím by mněla bejt zajímavá ?


tim proc snese tech 103kw
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Veverka » pát lis 20, 2009 18:00

ger007 píše:uvyzaduje obrovsku presnost na vyrobu

Ehm,spíše to požaduje řidiče s mozkem :lol: .
Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je
cca 75% fóra :hrob: :) .
Veverka
 

Příspěvekod Tommel » pát lis 20, 2009 18:06

Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .


Podle sebe soudim Tebe ? :mrgreen: nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtva :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Maysner » pát lis 20, 2009 18:08

Tommel píše:
Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .


Podle sebe soudim Tebe ? :mrgreen: nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtva :lol:


hmm. mam to jisty. 2.5i ma 141kW :?
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát lis 20, 2009 18:28

Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra
To máš samozřejmě pravdu, protože v momentu kdy by se "zakomplexovaný" majitel věčně opovrhované Lady, dostal k takové "zbrani" bylo by zle, musel by totiž všem ukázat, že už na to má :D . Majitel silného vozu normální značky nemusí nic dokazovat, on normálně jede. Jsou samozřejmě i výjimky, kšiltovka naopak, tuc tuc ... nebo kvádro, mobil ... .

Saša píše:rozborku a sborku Wankelu RX7 mám za sebou
Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Petr HC » pát lis 20, 2009 20:48

Koko Loko píše: Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?

Nevím jak u Lady, ale Suzuki Wankel (motocykl s dvourotorovým W-motorem, který u nás v Hořicích již několik let jezdí Tourist Trophy veteránů) má mazání řešeno podobně, jako některé 4 dobé motocykly - s t.zv. "suchým karterem", kdy jedno čerpadlo tlačí olej z pohotovostní nádrže do mazaných míst a druhé odsává olej prošlý mazanými místy (obvykle přes chladič oleje) zpět do pohotovostní nádrže. Některé modely těchto motocyklů mají ještě přimázávání těsnících lišt odděleným čerpadýlkem (v prospektech dual lubrication) – něco jako měly i některé naše dvoudobé motocykly (ČZ 175)
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Cooper » pát lis 20, 2009 20:57

No, se ale divím, že se ten motor přes svoje "výhody" něják neujal.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Petr HC » pát lis 20, 2009 21:07

Cooper píše:No, se ale divím, že se ten motor přes svoje "výhody" něják neujal.

Všechny převratné novinky mají spoustu finančně "mocných" odpůrců, vlastnících překonané dosud neodepsané ("nevyždímané do mrtě") technologie. A "přezbrojit" všechny motorárny by bylo velice drahé. Vše je dnes o penězích - bohužel.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní modely a prototypy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron