Wankel

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pisty » ned úno 11, 2007 22:44

http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/M ... -lada.html

skuste pozret sem mozno nieco najdete. :D

alebo nechcete si ho hned kupit?

http://www.okura-auto.co.jp/rw/doc/re.html

alebo po rusky citajucich

http://www.volnovoidvigatel.spb.ru/p23.htm
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod DannyVengi » pon srp 17, 2009 00:27

SalWador píše:
Pája píše:Až budou fotky a nějaký tech. údaje, tak se prosím podělíš viď?
Tak tohle mi prislo:

------------ Původní zpráva ------------
Od: antipov <antipov@quick.cz>
Předmět: Re: wankel lada
Datum: 05.2.2007 18:27:46
---------------------------------------------
Nazdar,

všechno je v háji...byl jsem tam o víkendu i s foťákem..když jsem přijel tak mi ten chlap povída, že ho prej naboural a zrušil ho totál...bohužel jsem to auto neviděl...když jsem se ho ptal, jestli by nebylo na prodej, řekl mi, že už ho dal sešrotovat..přijde mi to divný...jestli nekecá..takže jsme asi přišli opravdu velmi cenný historický kus..podle toho jak to vypadalo..jednalo se o auto z první poloviny sedmdesátých let..protože mělo ještě ve předu bíle blinkry..sice už načně zašlý a starej nápis žiguli...Toť asi vše..mrzí mně, že jsem ten foťák neměl dřív..fakt smůla..dost mě to štve..ale štvě mně i jeho podivný jednání..

žigulům zdar
Slávek


ty prvni modely neměly ve predu blinkry ale svetla ale ted nevim jake ale zda se mi za parkovacky nebo neco takeho
Uživatelský avatar
DannyVengi
 
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 16, 2008 20:52
Bydliště: Ostrava-Michálkovice

Příspěvekod Laďuša » pon srp 17, 2009 01:09

DannyVengi píše:ty prvni modely neměly ve predu blinkry ale svetla ale ted nevim jake ale zda se mi za parkovacky nebo neco takeho


Ty první modely měly vepředu blinkry mixnutý s obrysovkama ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Cooper » čtv srp 20, 2009 19:50

Neznáte od toho Wankela parametry? Výkon, krouťák...obsah? Vcelku by mě to zajímalo...
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Jelen » čtv srp 20, 2009 20:10

Cooper, co takhle zalistovat na předchozí stránku, na 3. příspěvek? http://www.tuning.cz/ladaauto/wankel.html ;)
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Laďuša » čtv srp 20, 2009 20:25

Motory:

BA3 311 (VAZ-21018) 70 koní (51,5 kW), 160km/č
BA3 411 (VAZ-21019) 120 koní
BA3 4132 (VAZ-21059, 21079) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 180km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120/město 7/10/12,5l
BA3 415 (VAZ 2108-91, 2109-91, 21099-91, 2115-91, 2110-91) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 190km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120 9,5/12,5l

Čerpáno z:
http://ladaonline.ru/catalog/index.php? ... HOWALL_1=1

Možná jinde se najdou úplnější informace 8)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Cory » čtv srp 20, 2009 20:34

Laďuša píše:BA3 4132 (VAZ-21059, 21079) 140 koní (103kW), 186 Nm, 1308ccm, 180km/č, 0-100 za 9s, spotřeba 90/120/město 7/10/12,5l


videné na vlastne oči :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Lada a Wankel

Příspěvekod DannyVengi » úte lis 17, 2009 23:35

Lada

S Wankelovým motorem poměrně hodně koketovala ruská automobilka Lada. Jednorotorový wankel měl výkon 51 kW (70 koní) a bylo jím vybaveno asi 250 vozů. Dvourotorová verze motoru měla výkon 96 kW nebo 103 kW (130 nebo 140 koní) a dostala se i pod kapotu policejních typů Samara. Třírotorový motor s výkonem 154 kW (210 koní) pak našel své místo pod kapotou několika exemplářů automobilů Volga-GAZ. Všechny tyto vozy byly určeny především pro ruskou policii a KGB. Wankel měla i speciální Samara March určená pro sibiřské podmínky.

Po roce 1997 se ale objevilo i několik exemplářů ve volném prodeji a podle všeho si je lze objednat dodnes. Běžný zákazník tak ale neučiní, protože životnost wankelů od Lady je prý pouhých 20 000 kilometrů. Motor je tak dobrý možná jen pro závodní nasazení nebo autosalony. Ostatně poslední dvě aplikace wankelů u Lady to dokazují – motor se nacházel pod kapotou některých předprodukčních vozů Oka a po ruských okruzích se prohání Lada 110 Super Tourism, rovněž s wankelem.
Uživatelský avatar
DannyVengi
 
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 16, 2008 20:52
Bydliště: Ostrava-Michálkovice

Příspěvekod Saša » stř lis 18, 2009 01:25

DannyVengi píše:Běžný zákazník tak ale neučiní, protože životnost wankelů od Lady je prý pouhých 20 000 kilometrů.

Nevěř tomu . F. Lada dodnes vyrábí Wankelovy motory pro letecké použití v UL letadlech a také v kategoriji Experimentál . Motory jsou poměrně spolehlivé , Průmněrná zivotnost do poruchy je v přepočtu 150 000 km .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » stř lis 18, 2009 07:25

informacie z prvej ruky od Rusa, ktory jazdil s wankelovou samarou v milicii - po 100 000km uz cítit opotrebenie a vydrzí to do takych 150 000km, ako písal Saša....zalezi aj od toho ako sa s tymto motorom jazdí...ale kedže tento motor je dravý, tak s ním nikto šetrne nejazdí :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Wolfhunt » čtv lis 19, 2009 11:14

Ja sam by som veruze nepohrdol s takym autickom. Lenze aj keby si clovek ho priamo objednal v Rusku, asi by nebolo mozne ho legalne dostat na Slovensko - ved by muselo prejst typovym schvalenim alebo aspob ziskat nejaku vynimku.

Ale chcel by som si predstavit tie tvare ludi, ked by ich nekompromisne obiehala "stara" LADA s divnym zvukom motora...
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Cory » čtv lis 19, 2009 13:08

No ten zvuk je naozaj iný...pred 3 alebo 4 rokmi som natrafil na jednu tmavozelenu 01 s !!!WANKELOM!!!, ktora stala v Snine pred Lidlom na UA značkach. Cakal som tam asi pol hodinu, az vysiel velky namakany chlap s vyholenou hlavou a ruským výrazom v tvári a nasadol do spominaneho auta.... a odisiel :) koncom leta som v Uzhorode natrafil na wankel v jednej stodole, ktory nechceli predat, ale mozno by si to aj rozmysleli...ale cena v prepočte cca 40 000 a samozrejme motor je vybehaný.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Maysner » čtv lis 19, 2009 19:16

wankel se rychle vybeha. i v mazdach zacne brat olej cca po 100tkm :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » čtv lis 19, 2009 19:23

Maysner píše:zacne brat olej cca po 100tkm

A to je mi zajímavá informace . Tušíš jak je mazaný Wankel ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Maysner » čtv lis 19, 2009 19:41

Saša píše:
Maysner píše:zacne brat olej cca po 100tkm

A to je mi zajímavá informace . Tušíš jak je mazaný Wankel ?


ja ee. ale od znamyho kamarad si RX-8 porizoval, a na nakym jejich foru todle resili :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní modely a prototypy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků