Stránka 4 z 4

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 14:48
od Cory
nejak som si nevsimal ci su aj dvojnapravove, ale jednonapravove su. A nie je to sci-fi, videl som aj par samara pickup-ov.

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 15:16
od ger007
ked budem velky a budem mat firmu a budem potrebovat dodavku tak si kupim takuto :D, fakt bych to chcel videt na zivo... samara pickup... mno to ma po... mas bojovu ulohu to cvaknut a hodit sem:D

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 15:19
od Cory
jednu som videl otvorenu a druha bola asi chladiarensky box

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 15:50
od Saša
Sice tady najsou všechny modely

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 15:56
od Štěpán
V tom odkazu na Youtube říkaj, že obě zadní nápravy jsou poháněny.

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 15:57
od ger007
ale teda vystudoval som strojarsku priemyslovku ale fakt si neako nedokazem predstavit ako tam budu oba tie difi pohanane :roll: fakt by som cel videt volaku schemu alebo nazivo

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 16:14
od Laďuša
Ha, vidíte :P

Normálka, ne....však to zdaleka neni jediný třínápravový auto na světě. V tom bych problém neviděl.

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 16:43
od Trabantolog
ger007 píše:ale teda vystudoval som strojarsku priemyslovku ale fakt si neako nedokazem predstavit ako tam budu oba tie difi pohanane :roll: fakt by som cel videt volaku schemu alebo nazivo

Já jsem tu nápravu neprohlížel, ale dokážu si živě představit tu prostřední nápravu akorát s vývody jak dopředu tak dozadu. A zadní by se musela otočit, akorát nevím jak dobře by se pak mazaly vrchní vývody :? Přikládám obrázek upraveného diferenciálu v řezu.

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 17:06
od ger007
mno hned je mi to jasnejsie :wink: akurat teda dostavame sa tam kde sme uz boli tj museli by vyvyjat este jeden dif :P

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 17:09
od Trabantolog
ger007 píše:mno hned je mi to jasnejsie :wink: akurat teda dostavame sa tam kde sme uz boli tj museli by vyvyjat este jeden dif :P


Prakticky nemusí, jen se upraví skříň a doladí detaily, jinak výstup je totožný se vstupem do převodovky.

PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 15:04
od Luděk Musil
Trabantolog píše:Já jsem tu nápravu neprohlížel, ale dokážu si živě představit tu prostřední nápravu akorát s vývody jak dopředu tak dozadu. A zadní by se musela otočit, akorát nevím jak dobře by se pak mazaly vrchní vývody Přikládám obrázek upraveného diferenciálu v řezu.

Jako hele .... když tak koukám na ten obrázek - tak si říkám: vždyť je to zcela jednoduché!
Přední část/obal diferenciálu je přece odnímatelná - je na (asi) 9 šroubech. Nikde tedy nevidím vážný důvod proti tomu, aby se zadní část/obal diferenciálu také "odřízl" - odfrézoval a narouboval se na něj druhý předek :idea: .
.... :shock: ... asi jsem velký snílek. L.

PS: ale dle Sašova: Never more never .... už vidím Trabantologa, jak vleče zadní nápravu do soustružnické dílny :D

PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 15:25
od Saša
Luděk Musil píše:už vidím Trabantologa, jak vleče zadní nápravu do soustružnické dílny

"Neříkej-dvakrát" Jen na to těď není počasí a nějaká náprava "venku" . Ten člověk udělá skoro cokoli , stačí kouknout na jeho stránky .

VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel

PříspěvekNapsal: sob říj 22, 2011 15:51
od zelvotron
Tak po 04 a Samaře přišla na řadu i Kalina, oproti zmíněným typům má zvýšenou nosnost na 730 kg. Na rok 2014 plánují přehodit blatníky, světla a nárazník a udělat valníček z Granty.

http://www.zr.ru/a/366565/
Obrázek

Re: VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel

PříspěvekNapsal: sob říj 22, 2011 20:12
od FOMA
Opravdu zaujímavé BA3idla.

Re: VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel

PříspěvekNapsal: sob říj 22, 2011 20:13
od mirozv
Stránky výrobcu VAZINTERSERVIS http://www.vazinter.ru/ Inak je tu úž vlákno o VIS23454 viewtopic.php?f=68&t=9893