Nová Niva 4x4

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod B737500 » ned dub 24, 2011 20:49

Michael 4x4 píše:Zaujímavé. Buď sa niekto pekne pohral v Photoshope, alebo žeby ďalšia modernizácia?
Obrázek


To vyzerá ako Kia Sorento
Uživatelský avatar
B737500
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned črc 25, 2010 19:21
Bydliště: Kosice

Příspěvekod MartasBrno » stř dub 27, 2011 10:22

Problém modernizací, o kterých je tu řeč, je to, že vidíme jen nějaký obrázky a hodnotíme podle vzhledu, případně oprávněně podezříváme, že jsou to přepracované základy již dnes existujících aut, které třeba nejsou to nejvhodnější. To si myslím.
Když by Lada nevyvíjela (nakupovala) novej typ, vláčela by sebou kouli na noze v podobě starých konstrukcí, které ji činí neprodejnou. Tyhle starý auta mají pořád nějaké mouchy, které se dají odstranit jdině rekonstrukcí. Třeba bezpečnostní hledisko. Společnost je zmasírovaná a kouká se na výsledky bariérových testů. (neříkám, že je to špatně, taky se o ně zajímám, teda trošku (a vyloženě mně sere, že LADA mezi výsledky nefiguruje!!!!!)) Jenže výsledky bariérových testů jsou přímo svázané s návrhem kastle, která musí mít nějaké tuhosti a deformační zóny. To stejné je s výbavou. Kam dát do staré NIVY Airbagy? Nelze. ABS? Nelze. Problém. Musí se rekonstruovat. teda, pokud to nemá být auto do lesa, neprodejné v evropě. Ovšem, je zásadní, jestli si rekonstrukci udělají rusové sami, aby byla pro daný účel vhodná, nebo auto postaví na cizím spodku, kterej je dávno danej, unifikovanej, a jenom si na měl udělají nějakou kastli, která stejně nebude hezká.

Jinej problém je technologická kázeň ve výrobě - jestli ve fabrice někdo něco špatně sesadí, neutáhne, nebu urve, nebo nevyčistí od špon, je problém nezávislej na typu auta a tragickej pro každej typ auta.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Wolfhunt » čtv dub 28, 2011 09:10

MartasBrno píše:... Když by Lada nevyvíjela (nakupovala) novej typ, vláčela by sebou kouli na noze v podobě starých konstrukcí, které ji činí neprodejnou. Tyhle starý auta mají pořád nějaké mouchy, které se dají odstranit jdině rekonstrukcí. ... Kam dát do staré NIVY Airbagy? Nelze. ABS? Nelze. Problém. Musí se rekonstruovat. teda, pokud to nemá být auto do lesa, neprodejné v evropě. .... Jinej problém je technologická kázeň ve výrobě - jestli ve fabrice někdo něco špatně sesadí, neutáhne, nebu urve, nebo nevyčistí od špon, je problém nezávislej na typu auta a tragickej pro každej typ auta.


Martas tu poukazal na par veci, s ktorymi mozno suhlasit. Avsak je to nas subjektivny pohlad na auto, lebo - a to si povedzme uprimne - sme uz zhyckani od zapadnych vyrobcov, ktori kazdy rok uvedu nejaku novinku, kazde dva roky nejaky novy motor a kazde tri roky novy model (alebo aspon facelift). Lenze zapadni vyrobcovia doslova prahnu po exporte - ak by nemali odbyt na zahranicnych trhoch, tak by podstatne museli redukovat svoj vyrobny program.

AutoVAZ je vsak orientovany inak - na 99 percent (berste cislo s rezervou) mu staci domaci trh, domaci dopyt. To 1-2 percenta exportu - to je len akasi mala ceresnicka na torte. A domaci trh si pyta osvedcene konstrukcie - i ked su z nasho pohladu zastarane (co nepochybne su), su overene casom, opravitelne doma v garazi. ND su lacne - lebu su uz davno zaplatene rokmi produkcie.

Preto sa NIVA nevyvija tak, ako by sme si mozno predstavovali. Ak by bol nejaky vyrazny facelift napr. NIVY - tak by sa to odrazilo v cene a to sme tu uz mali - CHevrolet NIVA velky uspech nezozala. Dopyt urcuje jasne v prospech "starej" NIVY.

A bezpecnost? Nuz, v Rusku to nie je prave tema c. 1.

Ak by AutoVAZ teoreticky zvysil svoj podiel na exporte aspon na 25%, ovela viac by "pocuval" poziadavky zapadnych trhov. V istej miere to uz teraz robi - vid NIVA s EURO 5 motorom, elektornickym plynovym pedalom a pod.

Je vsak nepochybne, za napriek "zastaranosti" konstrukcie a vsetkym moznym nedostatkom (pricom mozno vacsina nedostatkov je dana len nasou zkyckanostou) je NIVA vo svojej kategorii bezkonkurencna!
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvekod veliz » čtv dub 28, 2011 20:22

Wolfhunt píše:AutoVAZ je vsak orientovany inak - na 99 percent (berste cislo s rezervou) mu staci domaci trh, domaci dopyt. To 1-2 percenta exportu - to je len akasi mala ceresnicka na torte. A domaci trh si pyta osvedcene konstrukcie - i ked su z nasho pohladu zastarane (co nepochybne su), su overene casom, opravitelne doma v garazi. ND su lacne - lebu su uz davno zaplatene rokmi produkcie.


Nezapomeň, že AvtoVAZ je v Rusku chráněn dovozními cly. Jestliže Priora stojí řekněme 350000 rublů a VW Polo 500000 rublů, je to velmi často jasná volba. Pro AvtoVAZ je tato situace výhodná, protože přežil, ale zároveň nevýhodná, neboť ho hrozba krachu nedonutila radikálně řešit modernizaci své produkce.

Wolfhunt píše:
Je vsak nepochybne, za napriek "zastaranosti" konstrukcie a vsetkym moznym nedostatkom (pricom mozno vacsina nedostatkov je dana len nasou zkyckanostou) je NIVA vo svojej kategorii bezkonkurencna!


Tato kategorie, ve které je Niva bezkonkurenční, však neoslovuje příliš zákazníků. Zřejmě proto, že jen málo lidí jezdí převážně v lese (ostatně to ani masově nejde - jak by to v těch lesech vypadalo?) a když, tak za auto do lesa nechtějí dávat 250000 korun. Mě osobně by stačilo, kdyby Niva nebyla extrémně poruchová, měla pozinkovanou karoserii a slušný lak a v servisu se ke mě chovali jako k platícímu zákazníkovi, abych nebyl i v záruce odkázán pouze na sebe.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Michael 4x4 » pát dub 29, 2011 16:08

S tou pozinkovanou kasňou a menšou poruchovosťou súhlasím s Velizom.

Porovnal by som starú nivu a nivu M. Ten nový veľký speťák na nivu M stojí 50euro kus prinajlepšom. Nové veľké smerovky na Nivu M 35-40euro za kus. Na starú Nivu malé smerovky stoja do 20euro kus a speťák pár drobných. A čo robia zákazníci? Nakupujú veci na starý typ Nivy a dávajú ich na novú Nivu M. Čiže ani ten minimálny pokrok u nich nemá šancu. Ak by autovaz aj začal robiť nejaké dalšie zmeny, dopadne to rovnako. U nich to ľudia nepotrebujú. Nemajú na to. A tí, čo na to majú, nejazdia v ladách 8)
Ich produkcia je zameraná na domáci trh. Do EU exportujú pár % produkcie, tak prečo by mali väčšinu prispôsobovať menšine? Ja sa im napríklad čudujem, že sa ešte vôbec do EU dovážajú. Podľa mňa na tom nemôžu byť ziskový....
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod mirozv » ned lis 05, 2017 06:59

Nová LADA 4x4 NG bude pravdepodobne na platforme Renault Global Access (Duster)
http://www.kolesa.ru/news/lada-4x4-new- ... 2015-07-18
http://www.kolesa.ru/article/vse-fakty-o-novoj-lada-4x4
http://tlt.ru/vaz/nivu-khotyat-zamenit- ... i/1987008/
http://wroom.ru/news/6836
Píše sa, še by mala prísť v r2021

Jedna z možných podôb
Obrázek
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod Majo » ned lis 05, 2017 07:37

Haha, svetla vyska cez 30cm(prah na urovni stredu kolesa), jasneeee, mozno ked si to zdvihneme doma...
Tieto malby ma bavia, pretoze aspon vieme ako to v konecnom dosledku vyzerat nebude
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod mirozv » ned lis 05, 2017 08:31

Sú to zatiaľ len pedstavy, tak sa necháme prekvapiť, ale s tou mechanikou z Dustera to bude najskôr fakt.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod Cory » ned lis 05, 2017 09:05

Asi to je lacnejsi sposob ako upravit sucasnu mechaniku :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod mirozv » stř srp 29, 2018 19:32

LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod Georgius » stř srp 29, 2018 19:39

:confused2:
:pukeleft:Připomíná mi to experimenty New Beatle a nový Fiat 500 ... :pukeright:
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 3997
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod marian2110 » stř srp 29, 2018 19:44

video nova NIVA 4x4 a nova Granta
Новая «НИВА» и усовершенствованная АМТ
https://www.youtube.com/watch?v=Slvvn8SpNT4
LADA 2107 r.v. 89 od 1998-2002
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
Uživatelský avatar
marian2110
 
Příspěvky: 132
Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod Majo » stř srp 29, 2018 20:21

Mne to pride akoby skrizili x-ray a chevy nivu :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod Cory » stř srp 29, 2018 20:32

Otvoris kapotu a tam 21214 Euro7 50kw :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Nová Niva 4x4

Příspěvekod mirozv » čtv srp 30, 2018 19:30

Cory píše:Otvoris kapotu a tam 21214 Euro7 50kw :mrgreen:

Môžeš potom robiť chiptuning :mrgreen:
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní modely a prototypy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron