Projekt 2151

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Za nějakých 100 litrů, mno raději méně, bych si to možná i nechal líbit :lol: , každopádně tuhá zadní náprava v roce 201X, to je nářez :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Koko Loko píše:každopádně tuhá zadní náprava v roce 201X


Myslim, že Ford Mustang ma tuhou zadní nápravu :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Tommel, Má, teď jsem to chtěl zmínit :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Čim víc tuhá náprava, tim víc Lada. Hodně jí i dnes používají i MPV (i když ne jako hnací).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Tenhle povoz by byl dobrej,mohl bych dálších 20 let prasit přes výmole :oops: .
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

To zvládne i predopohonier. :wink: Ale je fakt, že s tímhle by to bylo stylovější, neuskutečnění tohodle projektu vidím jako jednu ze zásadních chyb v historii automobilky vč. ekonomickýho dopadu.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Veverka

Příspěvek od Veverka »

S pár promilema se to dá prohlásit v podstatě za konkurenta BMW 116 :mrgreen:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ty si neskutocny optimista :-D, to by som musel byt po 7 pivach aby som to prehlasil
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Je to blbost,jenom si vlastne vubec nevzpomínám na jiný současný zadokolní hečbek než 1er.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Studie prokázala, že 80% majitelů BMW řady 1 si myslí, že jejich vozidlo má poháněná přední kola... :lol:

http://www.bimmertoday.de/2010/03/23/st ... zu-fahren/
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nalejme si čistého vína, to vozidlo by bylo pro méně náročného jedince ideální volbou. Mě by to i sedlo, těch pár odlišností oproti krabici bych zcela jistě rychle pobral, zbytek bych měl již v paži :lol: . Nicméně mám obavu, že by to mělo tradiční mouchy v podobě nulové ochrany spodku a dutin s nutností dodělání ze strany kupce a mizerný lak po stránce protikorozivní ochrany, zcela jistě horší než v dobách kdy nad Kremlem vlál rudý prapor.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

A kvoli bezpečnostnemu hladisku by sa to k nam nevozilo :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Veverka

Příspěvek od Veverka »

zelvotron píše:Studie prokázala, že 80% majitelů BMW řady 1 si myslí, že jejich vozidlo má poháněná přední kola... :lol:

http://www.bimmertoday.de/2010/03/23/st ... zu-fahren/

Než vyšla ta studie,jsem to myslel taky :oops:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:Nalejme si čistého vína, to vozidlo by bylo pro méně náročného jedince ideální volbou. Mě by to i sedlo, těch pár odlišností oproti krabici bych zcela jistě rychle pobral, zbytek bych měl již v paži :lol: . Nicméně mám obavu, že by to mělo tradiční mouchy v podobě nulové ochrany spodku a dutin s nutností dodělání ze strany kupce a mizerný lak po stránce protikorozivní ochrany, zcela jistě horší než v dobách kdy nad Kremlem vlál rudý prapor.


mi se tohle auto moc libilo a kdyby bylo dobre udelano s dobrou kastli, a motorem tak 1.7 - 2.0, mpi, 16 ventil , 2x airbag, abs a klima tak bych akcetopval cenu tak 250 000. Problem je zajiste ten, ze auto se nevyrabi z zrejme vyrabet nebude a ty fotografie jsou stare myslim minimalne 5 let, mozna i vice. Toto byla snad jedina lada za posledni dobu, ktera me vylozene zaujala. Bohuzel z ni bylo hovno, jako vzdy, kdyz by se nahodou vyrabelo neco, co bych chtel.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Kdyby, kdyby..16v by to určitě nemělo, celej ten důvod zadního pohonu bylo využití dílů z krabic, na který jsou značný nadbytečný výrobní kapacity, zejména na motory, který ale bohužel (naštěstí) nejde zastavět napříč před př. nápravu do predopohonierov z důvodu rozměrů a vysoký hmotnosti.

Tak můžete si koupit prioru, to je zhruba tak na stejný úrovni, akorát má modernější motor.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní modely a prototypy“